"Visma Enterprise izvēlas apmācību sniedzējus, kuri palīdz atrisināt konkrētu mūsu uzņēmuma problēmu, jaunas zināšanas kombinējot kopā ar uzņēmuma esošo pieredzi un kompetencēm. Mums ir svarīgi nevis steigā nopirkt gatavu veikala uzvalku, par kuru var pēc tam nākties nožēlot iztērēto naudu, jo dēļ tā, ka jutīsimies tajā neērti, uzvilksim to retu reizi, bet gan ieguldīt savu laiku un naudu sadarbojoties ar kvalitatīvu drēbnieku, kurš iedziļinās mūsu vajadzības un rada uzvalku, kuru ikdienā mēs tiešām valkāsim. Kārlis Apkalns ir mūsu drēbnieks, ar kuru jau sadarbojamies regulāri."

Artūrs Ernštreits
Visma Enterprise

"Ja man jānosauc divas atziņas, tad pirmā ir pārliecība, ka arī kultūras menedžera un pasākumu producenta darbs ir pielīdzināms pārdevēja darbam. Mūsu pārdodamie produkti ir specifiski, bet tiem var pielāgot šajā kursā iegūtās zināšanas, paņēmienus -  un tas tiešām darbojas! Otru nevar nosaukt par atziņu, bet vairāk par ieguvumu - tā ir lieliska iespēja paskatīties pašam uz sevi no malas (ļoti vērtīgi tiem, kas jau ilgus gadus strādā ar vienu un to pašu produktu), iespēja paskatīties uz savu ikdienu no malas un iedvesmoties jauniem darbiem, kā arī atsvaidzināt savu profesionālo pašpārliecību."

Sondra Lāce
Communication ART

"Sākām sadarboties ar Master Training 2015. gada pavasarī. Iemesls, kādēļ izvēlējos sadarboties tieši ar Master Training, gandrīz vai kuriozs - vienīgā no aptaujātajām pārdošanu apmācību kompānijām, kura sadzirdēja klienta vajadzības un piedāvāja speciāli izveidotu programmu, nevis centās pārdot divu dienu standarta apmācības. Bija izaicinoši īsā laikā izveidot un novadīt pārdošanu apmācību ar planšetdatoru komandai, kuras iepriekšējās sagatavotības līmenis bija atšķirīgs un maz zināms, tomēr kopīgiem spēkiem tas izdevās. Manā skatījumā apmācības strādā, ja vismaz 80% dalībnieku apgūto izmanto ikdienas darbā. Ar Master Training to redzu."

Daina Dzirkale
Mylan 

"Ir lietderīgi paskatīties uz savu darbu no pirkšanas-pārdošanas perspektīvas. Tas ļauj izprast darījuma otras puses vajadzības un intereses, sastrukturēt darījumam nepieciešamo informāciju tā, lai pēc iespējas celtu savas idejas vai produkta vērtību, un plānotu tikšanos tā, lai tas ar vien biežāk rezultētos ar abpusēji veiksmīgu darījumu."

Indra Zomerovska
Iespējamā Misija

"Mне очень понравилось. Честно, было довольно тяжело, очень большое эмоциональное напряжение, но очень эффективно. Огромное спасибо Карлису, он гениальный тренер! С нетерпением жду второй части тренинга."

Viktoria Karandey
Mont Blanc 

"Šajos kursos saņemtās zināšanas negribētu aizmirst un vēlētos aktīvi pielietot ikdienā. Salīdzinājumiem, pēc citiem, profesionāliem kursiem, vienmēr ir sajūta – paldies par informāciju, pieņemu zināšanai, dzīvojam tālāk. Pieņemu, ka vēlme aktīvi ikdienā pielietot saņemtās zināšanas ir gan kursa “Efektīva komunikācija” satura, gan arī pasniegšanas veida dēļ! Paldies!"

Sandis Sudārs
Exigen Services Latvia

"Man šis kurss likās pārdomāts un noderīgs. No lietderības viedokļa šī ir labākā apmācība, kādā esmu bijusi. Patika: 

  • Strukturēta pieeja, bet spēja būt elastīgam un atbildēt uz dalībnieku jautājumiem, neradot sajūtu, ka esam izgājuši no iecerētā temata;
  • Plūstošas pārejas;
  • Mērķtiecīga virzība uz rezultātu nevis vienkārši forša laika pavadīšana;
  • Vienkārša un visiem labi saprotama pārdošanas formula;
  • Praktiskie uzdevumi - patika, ka ar uzdevumu tika atklātas mācības, jo tas uzturēja labu tonusu, jo nevarēja zināt, kurā brīdī vēl sekos kaut kas tikpat izaicinošs."
Dina Aruma
Baltic Data 

"Seminārs apstiprināja to, ka sinhronizēts komandas darbs ir pamats veiksmīgai projektu realizēšanai. Lielisks semināra vadītājs, kas liekot praktiski darboties, parādīja, kas ir komandas sinhronizācija. Paldies!"

"Apmācības bija saistošas, interesantas, ļoti daudz praktisku piemēru. Jaunas idejas, ko izmantošu savā darbā."

"Ļoti noderīga metode, tā jāapgūst ikdienā, lai strādātu bez aizķeršanās."

"Abi lektori šķita zinoši speciālisti. Patika D.Štēbeļa konkrētā, loģiskā vadības maniere un stingrais, prasīgais stils."

Seminārs "Komandas sinhronizācija"
Rīgas domes izglītības departaments

"Apmācības atgādināja par vadītāja lomām un uzdevumiem. Galvenais - nevajag pārvērtēt savu nozīmīgumu un objektīvi izvērtēt, kurš un cik ātri konkrētu uzdevumu var paveikt. Patika pasniedzēja vadīšanas stils. Ieteikumi par to, kā uzlabot komunikāciju un darba organizāciju tika papildināti ar piemēriem un uzdevumiem."

Ilze Andersone
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra


"Izstrādā ilgtspējīgu un individuālu pieeju katram produktam un katram darbiniekam. Prot pasniegt un nodot informāciju saprotamā un katram uztveramā veidā."

Liene Martinaite
Moneza  

"Iegūto informāciju/zināšanas jau pielietoju darbā. Kurss tiešām palīdzēja paskatīties uz darbu no malas un izvērtēt - kas tad īsti ir steidzams, kādos jautājumos iemācīt un iedrošināt darbiniekus pašiem risināt situācijas. Tas tad arī jau veiksmīgi tiek pielietots un tam ir redzams rezultāts. Domāju, ka iegūtās zināšanas veicinās manas personīgās darbības kvalitātes uzlabošanos. Iemācoties deleģēt, varēšu vairāk laiku veltīt sevis pilnveidošanai un plānoti iztrādāt jaunus procesus darbības efektivitātes uzlabošanai."

Maija Cirkina
Zāļu valsts aģentūra 

"Ļoti patika apmācības! Pasniedzējs tiešām lielisks cilvēks. Ļoti labi varēja uztvert informāciju, kas tika stāstīta. Paldies Jums!"

Seminārs "Komunikācija ar sarežģītajiem klientiem"
SIA Intrum


"Pasniegšanas veids spēja ieinteresēt, kā arī bija iespēja apgūt un izprast jaunas programmas, funkcijas, darbības gan ar Excel, gan BI."

Seminārs "Datu analīze SalesForce Excel"
IPF Digital

"Apmācības pasniegtas veidā, kas ļauj teorētiskās zināšanas sasaistīt ar situācijām praksē, lai to turpmāk pilnveidotu. Pretstatā vairumam semināru, visiem grupas dalībniekiem bija iespēja aktīvi iesaistīties, tādējādi gūstot jaunas iemaņas un redzējumu par turpmāk attīstāmo.
Apmācību vadītāja spēju ļoti īsā laikā identificēt primāro zināšanu nepieciešamību komunikācijā semināra dalībniekiem atsevišķi un iestādei kopumā, kā arī atraktīvo komunikāciju, kas mācīšanos padarīja efektīvāku par vienkāršu tēmas noklausīšanos
."

Baiba Valentinoviča
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija 

"Ļoti noderīgas apmācības, daudz praktisku piemēru, interesanta pieeja. Reāli risinājumi."

"Profesionāls, pozitīvs, atraktīvs pasniedzējs. Apmācības noritēja ļoti draudzīgā atmosfērā."

"Apmācības bija interesantas un lika aizdomāties par savām domām un rīcībām ne tikai darbā, bet arī ārpus tā."

"Ļoti pozitīvs treneris. Bija interesanti klausīties metodes, ko var apgūt, pielietot. Bija arī praktiskās aktivitātes, kas uzmundrināja."

"Apmācības organizētas radošas, interesantas (miegs nenāca). Paldies! Daudz atbildes esmu saņēmusi uz sev interesējošiem jautājumiem, situācijām."

"Patika, ka nebija lomu spēles, kas liek justies muļķīgi. Runājām bez piespiešanas, nebija obligāti jaatbild, bet pēc sajūtas - ja ir ko teikt - brīvprātīgi."

Seminārs "Stresa vadība"
Lattelecom 

"Apmācību kursā "Efektīvs vadītājs" apguvām to, kā pareizāk būtu jārunā ar darbiniekiem, kā klausīties, lai dzirdētu un nerunāt pašiem. Kā arī daudzas citas lietas, kuras saistītas ar savu darbu plānošanu un deleģēšanu. Novērtēju atvērtu un draudzīgu trenera attieksmi pret apmācību dalībniekiem."

Ilona Kuzmina
Foodout  

"Ieguvu vairākus gatavus un praktiski pielietojamus rīkus darbu deleģēšanai, darbu plānošanai komunikācijai. Ieguvu jaunas zināšanas, kā arī pašnovērtējumu par to, ko es daru pareizi un kur vajadzētu mainīt pieeju. Pozitīvi novērtēju intensīvu darbu, atraktīvu un pieredzējušu treneri, parādību/procesu spilgtus nosaukumus, kas tos liek atcerēties."

Laura Rozenberga
Valsts vides dienests  

"Šī ir labākā pārdošanas apmācība, kādā vien esmu bijusi. Nevis amerikāniski "iedvesmo" un sagruzī "mēs esam vareni, mums sanāks, mēs varam sasniegt visu, ko vēlamies", bet gan pa ļoti skaidriem, reāli izpildāmiem soļiem sagrupē visu pārdošanas gaitu - un tu vari doties pārdot jebko: jo tu zini, kā jāklausās, kas jāsadzird, kad un kas jārunā, kas dod pārdošanu un kas to sagrauj, kāpēc šitā sanāk, bet tā nesanāk un nemūžam arī nesanāks, jo cilvēki pērk tad, tad un tad, nevis šitad. Un ar praktiskiem vingrinājumiem - iedod tev klientu (izcili nīgru un kašķīgu, neko pirkt negribošu) un izmēģini savus spēkus soli pa solim, būvē sarunu, neitralizē iebildumus, noturi klienta uzmanību un vadi viņa vēlmes, un pārdod viņam tā, lai viņš ir laimīgs (tieši laimīgs. nevis ar varu piespiests) pirkt. Un, kas foršākais - parasti uz šiem kursiem mācīties sanāk izcili pārdevēji, tādi,kas pārdod miljonus vērtus darījumus, tādi, kas pārdod jau nopirkto pakalpojumu (notur klientus, kas grib aiziet), tādi, kas savā uzņēmumā ir visvairāk, vislabāk pārdodošie pārdevēji: tur ir ko pamācīties ne tikai no pasniedzēja, bet arī no grupas dalībniekiem. No visas sirds rekomendēju."

Dina Lase
Vegus

"Ļoti noderīgas apmācības - tika iegūti praktiski rīki, ar kuriem var darboties. Patika, ka nebija tikai "sausa" teorija. Un pasniedzējs visādā ziņā ļoti atraktīvs."

"Paldies par šo kursu! Mācības palīdzēja sakārtot to, ko tīši vai netīši jau dari. Apzināšanās par vienu vai otru konkrēto metodi, ka to jau lieto, kādu vadītājam svarīgu metodi, ļauj beidzot saprast, kāpēc to darīju."

"Paldies par 2 ļoti labām un produktīvām dienām un šādu pieeju kursa izklāstā. Ļoti labi, praktiski piemēri un vadīšanas rīki, kurus varēšu izmantot ikdienas darbā."

"Fantastisks sniegums ar emocionālu iesaisti, kustība un vienkāršs stāsts par lietām - uztvert tās kļūst pašsaprotami."

Seminārs "Efektīvs vadītājs" 16./17. augusts

"Kopumā kurss šķita ļoti noderīgs un tieši laikā. Pēc kursiem es esmu jau iesācis pielietot vairākas lietas (mērkaķu sakopšana, aktīvā klausīšanās, sokrāta jaut.. u.c.) savā ikdienā un reāli jūtos labi.  Pielietot šīs lietas ikdienās ir samērā vienkārši, tikai par tām jaatcerās un jāpraktizējās."

Guntis Karulis
Lattelecom  

Mācības pievērsa uzmanību dažādām vadītāja lomām un to svarīgumam, palīdzēja saprast prioritāšu noteikšanas tehnikas, kā arī pārmaiņu vadīšanu. Akcentēja deleģēšanas un motivēšanas funkciju efektivitātes pamatus. Grupa, manuprāt, apguva to, ka neatkarīgi no nozares - visi vadītāji saskaras ar līdzīgiem izaicinājumiem. Novērtēju, ka sabalansētas pasniegtās zināšanas un praktiskie vingrinājumi, kas ļoti labi ļauj uztvert mācību priekšmetu." 

Raivo Bisenieks
Civilās aviācijas aģentūra

Šajās mācībās apguvu sev ļoti noderīgas lietas, kuras man palīdzēs ikdienā gan darbā, gan personīgajā dzīvē. Piemēram, aktīvās klausīšanās lielā nozīme sarunu vešanā un Sokrātisko jautājumu izmantošana, arī Laika matricas izmantošana ikdienas darbu plānošanā un darīšanā. Domāju, ka grupa kopumā ļoti ātri uztvēra mācību tēmas un bija interesanti darboties gan ar savas iestādes kolēģiem, gan citu iestāžu kolēģiem. Ļoti interesanti un noderīgi bija arī tas, ka mācībās piedalījās dalībnieki arī no biznesa vides. Novērtēju, ka ar katru reizi, kad apmeklēju šāda veida mācības, arvien vairāk varu saprast tās lietas, ko es daru pareizi un ko es vēl varu uzlabot - darīt savādāk, nevis kā ir pierasts. Līdz ar to, ar savu komandu varu sasniegt labāku un ātrāku rezultātu, kas man kā vadītajam ir ļoti svarīgi. Mācības bija ļoti noderīgas un noteikti ieteiktu tās apmeklēt arī citiem savas iestādes kolēģiem."

Vita Liepa
Valsts ieņēmumu dienests

Mani visvairāk pārsteidza skatījums uz Vadītāja lomām – blieziens pa galvu! Mērkaķi - pārliktie darba uzdevumi. Mācību laikā sapratu, ka intuitīvi darīju pareizi šo mērkaķu ierobežošanā. Pēc mācībām guvu iedvesmu šī darba pilnveidošanai (3 risinājumi). Šāda veida mācībās visvairāk novērtēju to, ka tiek sakārtotas lietas galvā - ko intuitīvi zini, saproti, dari (kādā gadījumā vairāk, kādā gadījumā mazāk). Uzskatu, ka ir vērtīgi būt šādās mācībā kopā ne tikai valsts pārvaldes darbiniekiem, bet arī privātā sektorā nodarbinātajiem, jo ir iespēja redzēt, kā strādā, domā un attīstās citi un attiecīgi - mācīties no kolēģiem.”

Lita Marnauza
Valsts ieņēmumu dienests

"Liels paldies par apmācībām, tās tiešām bija vērtīgas gan man individuāli, gan mūsu grupai kopīgi, jo ilgi vēl darbā pārrunājām gūtās atziņas gan par laika plānošanu ikdienā, gan par Sokrāta jautājumiem, kas mums vēl kopīgi kolektīvā ir jāuzlabo. Ļoti novērtēju to, ka apmācību pirmajā dienā tika “noslēgts kontrakts”, t.i., mūs interesējošie jautājumi, uz kuriem guvām arī atbildes."

Sandija Kirkila
Valsts ieņēmumu dienests


"Seminārā bija lieliska iespēja kritiski novērtēt savas vadītāja spējas un kompetences, saņemt atbildes uz jautājumiem, situāciju risinājumus un “receptes”. Ar izcilību vērtējams pasniedzēja darbs."

Rita Domiņa
VID Iekšējā audita daļas vadītāja

"Saņemta informācija un praktiski piemēri par vadītāja lomu uzdevumu deleģēšanā un darbinieku motivēšanā, lai sasniegtu mērķi un nodrošinātu virzību uz attīstību. Šīs tēmas teorijas atziņas pasniegtas loģiski un viegli saprotamā veidā, ko nostiprināja katrai tēmai atbilstoši spilgti piemēri no sadzīves, un papildus visu mācības dalībnieku iesaiste praktiskā to pielietošanā."

Ilga Komule 
Valsts ieņēmumu dienests

"Liels paldies par mācībām. Ticu, ka arī FN-SERVISS pēc kāda laika varēs padalīties ar to, kā mums veicas, ko esam izdarījuši un ieviesuši. Un būtiskākais mērķis - panākt, ka kolēģi šim visam notic un izprot LEAN pievienoto vērtību un sniegtās iespējas - ir sasniegts. Kā minēju jau nobeigumā - Jūs attaisnojāt manas ekspektācijas par šīm mācībām uz visiem 150%. Un ticu, ka mūsu ceļi vēl krustosies un turpināsim mainīties ar pieredzēm." 

Maruta Gaile  
FN-Serviss 

Mācības bija lieliskas un iedvesmojošas. Apguvu to, ko Vadītājam ir būtiski ievērot, komunicējot ar padotajiem, lai sasniegtu visefektīvāko rezultātu - izvērtēt lielākas uzdevumu deleģēšanas iespējas, neuzņemoties pārāk daudz lietas uz sevi, laika plānošana, steidzamo un svarīgo uzdevumu pārvērtēšana u.c. Strādājot kopā ar grupu, saprotam, ka visi esam tikai cilvēki un visiem Vadītājiem ir jārisina līdzīgas situācijas. Šajās mācībās novērtēju lielisko semināra Vadītāju, kurš iesaistīja grupu ar aktīvo klausīšanos, tādēļ nevienu brīdi nebija garlaicīgi, kā arī grupas dalībnieki bija mazā skaitā, tādēļ pasniedzējs varēja izrunāt būtiskos jautājumus ar katru arī individuāli.”

Agnese Logoša
Veselības inspekcija, Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītāja 

"Paldies par divām jēgpilnām un saturīgām kursu dienām. Man personīgi šajās mācībās lielākais ieguvums bija atkārtošana un teorētisko zināšanu pārnese, modelējot dažādas profesionālās darbības situācijas. Tas radīja pārliecību, ka ikviena situācija ir atrisināma pozitīvi un rezultatīvi, tikai jāizmanto tai piemēroti rīki. Grupai kopumā ieguvums ir kolēģu atšķirīgās pieredzes un redzējums, iespēja dalīties ar to. Šajās apmācībās novērtēju lektora profesionalitāti - par vadības jautājumiem un profesionālajiem rīkiem runāt "vieglā" un raitā valodā, izskaidrojot vadības kļūdu rašanās cēloņus, piedāvājot izvairīšanās risinājumus un stratēģijas. Šie kursi viennozīmīgi deva impulsu savas profesionālās darbības izvērtēšanai un turpmākajai pilnveidei."

Dace Vilkena 
Olaines Mehānikas un tehnoloģijas koledžas direktore

"Pārliecinājos, ka daudzas lietas jau šobrīd daru atbilstoši kursā ieteiktajam – plānot savu laiku, nepieņemt darbiniekus par jebkuru problēmu jebkurā brīdī, nepieņemt atrunas “neko nesaprotu”, nestrādāt darbinieku vietā. Turpmāk noteikti izmantošu Dekarta kvadrātu, Sokrāta jautājumus un atcerēšos par “vienošanos”. Novērtēju praktiskos piemērus, praktiskās sarunas, praktiskās nodarbības, jo tieši tās uzskatāmi pierādīja to, kas notiek sarunas laikā, kā (ne)darbojas komanda."

Inese Spirka
Valsts ieņēmumu dienests

"Šajās mācībās apguvu aktīvās klausīšanas metodi un Sokrāta jautājumus, to pielietojumu. Šīs metodes noteikti turpmāk izmantošu darbā, komunicējot ar padotajiem. Šajās mācībās novērtēju lektora lielisko sniegumu, iesaistot grupas dalībniekus ar aktīvo klausīšanos, pārrunājot vadības problēmjautājumus un iepazīstinot ar dažādiem rīkiem un metodēm dažādo jautājumu veiksmīgai risināšanai. "

Guntars Loits
VID Muitas pārvaldes Latgales MKP daļas vadītājs

"Šīs mācības man sniedza motivāciju un iedvesmu personīgajai attīstībai un izaugsmei, kā arī veicināja jaunu teorētisko zināšanu un prasmju apguvi, ko turpmāk pielietot ikdienas darbā, piemēram:

  1. Kā novērtēt darbinieka motivāciju, spējas un kompetenci;
  2. Kā rīkoties, lai darbinieks ir “produktīvs” (vēlas attīstīties), lai izvirzītie mērķi (darba rezultatīvie rādītāji) tiktu sasniegti (Formula - 20 x 60 x 20; “pērtiķu aprūpes likumi”, veidlapa – “Varianti”, u.c.); 
  3. Vadītāja darba laika efektīvas plānošanas, tai skaitā – deleģēšanas nozīme rezultātu sasniegšanā.

Šajā seminārā pozitīvi novērtēju arī mācību materiāla pasniegšanas metodes un grupas aktīvu iesaisti mācību materiāla apguvē."

Ilga Liepiņa
Valsts ieņēmumu dienests

"Apmācības novērtēju kā ļoti nepieciešamas gan jaunajiem, gan arī pieredzējušajiem vadītājiem, lai tie spētu būt konkurētspējīgi darba tirgū un nepakļautos ikdienas rutīnai. Uzskatu, ka seminārā iegūtās teorētiskās zināšanas par dažādām ar vadību, komunikāciju, laika plānošanu un deleģēšanu saistītām tēmām ir izmantojamas praktiskajā darbā, īpaši noderīga būs “Aktīvā klausīšanās” un “Franklina Laika matrica."

Silvija Balcare 
Valsts ieņēmumu dienests

"Šajā seminārā ieguvu noderīgas atziņas/pieredzi un iedvesmu tālākai attīstībai. No 10 ballēm (pieņemot, ka tādas ir) vadītāju mācības novērtēju ar 9, jo vajadzētu vēl vairāk praktisku vingrinājumu: situācijas izspēles un vadītāja moderēts diskurss starp grupām (zinu, ka treneris to labi prot)."

Edgars Hercenbergs  
Valsts ieņēmumu dienests 

"Vizualizēšanas seminārā apguvu dažādu vizualizēšanas tehniku pamatus (attēlu radīšana, veidošana, zīmēšana, diagrammu pielietošana u.c.), izvērtējot kā un kādai auditorijai informācija ir nododama, pārvēšot to visiem saprotamos attēlos. Guvu izpratni par to, cik būtiski ir pievērst uzmanību detaļām. Uzzināju par atsevišķiem, ļoti noderīgiem knifiem/elementiem, kurus nevēlētos izpaust un kurus noteikti izmantosim mūsu uzņēmuma prezentācijās. Šajās apmācībās novērtēju pasniedzējas profesionalitāti, vienkāršotas un saprotamas informācijas nodošanu auditorijai, pozitīvu atmosfēru."

Sigita Veide 
Latvenergo

Man šis seminārs likās interesants, tā laikā ieguvu daudz jaunas informācijas un iespaidu. Patika apmācību pasniegšanas veids, atmosfēra mācību laikā, kā arī tas, ka grupā bija optimāls dalībnieku skaits. Trenera Kārļa Apkalna darbu novērtēju kā ļoti profesionālu - prot izskaidrot sarežģītas lietas saprotamā valodā un iesaistīt visus grupas dalībniekus darba procesā, un tas man palīdzēja daudz ko salikt pa īstajiem „plauktiņiem”.

Zaiga Jeklava
Valsts ieņēmumu dienests 

Šajās mācībās apguvu jēgpilnas informācijas pasniegšanas pamatus un pamatzināšanas tam, kā jebkurš ar vienkāršiem rīkiem var saprotami noformēt jeb vizualizēt informāciju, ko stāsta vai rāda. Novērtēju to, ka saturs un semināra norise bija aizraujoša, vērtīga, praktiska un pacēla pašapziņu, kā arī sniedza atvieglojumu ikdienas gaitām kā darba vidē, tā ārpus tās. Lieliska pasniedzēja un labi materiāli.

Linda Mežs-Talapina
LATSIGN 

Stresa vadības mācībās ieguvu lieliskas metodes un instrumentus, kā savā ikdienā kontrolēt stresa līmeni. Augstu novērtēju pasniedzēja spēju vienkāršā un saprotamā valodā izskaidrot stresa laikā notiekošos procesus cilvēka ķermenī un sniegt vērtīgus ieteikumus spriedzes mazināšanai.

Andris Kļavs
Stockmann 

Mācībās apguvu vairākas tehnikas, ko pielietot ikdienā stresa mazināšanai un saskarsmes specifiku komunikācijā ar grupu (nepazīstamām personām). Ļoti patika gan seminārs, gan pasniedzēja kompetence, metožu uzskaite, to pielietošana un izskaidrojums tam, kā un kamdēļ mums rodas stress.

Vineta Andžāne
SLO Latvia 

Ieguvu ieskatu vadītāja funkcijās un metodēs. Kā šīs funkcijas realizēt pēc iespējas saudzīgāk gan padotajiem, gan savam resursam. Esmu pārliecināts, ka izmantošu turpmākā darbā daudzas no gūtajām atziņām. Grupa kopumā pavadīja 2 intensīvas un aizraujošas dienas. Mācību pieeja patika ar to, ka daudzas metodes tika demonstrētas klātienē ar kustīgā sēdekļa palīdzību. Kurss bija vairāk praktisks nekā teorētisks, noteikti noderīgs.

Edvīns Jermušs
LG Electronics Latvia 

Seminārā uzzināju par daudzām svarīgām tehnikām, kuras palīdz vadīt un apkarot stresu ne tikai darbā, bet arī privātas dzīves apstākļos. Mācības vadīja ļoti harizmātiska personība, kura sarežģītas lietas paskaidroja ar vienkāršiem vārdiem

Mihails Nogotkovs
Valsts ieņēmumu dienests 

Paldies visai radošajai Master Training komandai un trenerei Baibai Apkalnai par pozitīvu, aizraujošu, profesionālu un mūsdienīgu semināru vadīšanu. Novērtējām individuālo attieksmi un pieeju tieši mūsu darbības jomai. Trenerē bija jūtama patiesa vēlme palīdzēt darbiniekiem!

Evita Tupureina
RSU Stomatoloģijas institūts    

Kopā ar treneri Baibu tika pavadītas 3 vērtīgas un aktīvas mācību dienas. Mācības ļāva novērtēt esošo situāciju klientu apkalpošanas servisa jomā un apzināt pilnveidojamās jomas gan uzņēmuma līmenī, gan individuālā līmenī katram no mācību dalībniekiem. Mācību ietvaros profesionāli tika iztirzātas ar klientu apkalpošanu saistītās tēmas gan no klienta, gan arī no darbinieku skatu punkta, kā arī diskusiju veidā tika pārrunāts Rekomendācijas indeksa (Net Promoter Score) nozīmīgums veiksmīgas uzņēmējdarbības nodrošināšanai. Mācību būtiskākie ieguvumi: iezīmēts uzņēmuma klienta ceļš, nodefinēti pamata bloki klientu apkalpošanas standartam, izveidota sarunas ar klientu struktūra un tās vadības pamatprincipi. Papildus ieguvums, ko atzīmēja mācību dalībnieki, bija iespēja dzirdēt kolēģu pieredzi saistībā ar klientu apkalpošanu, kā arī dalīties ar savējo. Mācību dalībnieku atsaukmes vienā teikumā “Labākās mācības par klientu apkalpošanu forever.” Paldies trenerei Baibai par iedvesmojošām mācībām un konstruktīvu atgriezenisko saiti.

Seminārs "Izcila Klientu apkalpošana – uzņēmuma veiksmes atslēga"
Veho