Jaunā stratēģiskā domāšana:
Izvēles vadība


Datums: 22. janvāris | Laiks: 10:00 līdz 18:00 | Vieta: Kr. Valdemāra iela 118, Rīga | Valoda: Krievu

Lai panāktu jaunu izrāvienu uzņēmējdarbībā,
ir jāpārvar jau ierastās biznesa domāšanas robežas.


Programma:

  • Izmaiņas uzņēmējdarbības vadībā. No kādiem mums pierastiem priekšstatiem par tirgu, tirgvedību un vadību ir jāatsakās, lai mūsdienās savu uzņēmumu vadītu pēc iespējas efektīvi?
  • Kādai ekonomikai ir jānāk patēriņa ekonomikas vietā? Ko gaidīt vairs nav vērts? Kam un kā ir jāgatavojas?
  • Kā nekļūdīgi noteikt savu mērķauditoriju? Kāpēc segmentācijas metode aizvien biežāk zaudē savu nozīmi?
  • Kāds ir jaunais mūsdienu ekonomikas sistēmas galvenais varonis? Kāpēc vairs nav vērts veidot sava patērētāja portretu?
  • Ko nozīmē jaunā konkurence? Jēdziens “noderīgi” un “bezjēdzīgi” ir konkurenti?
  • Ko nozīmē jaunā veidā izmantot reklāmu? Komunikatīvā pieeja reklāmā. Septiņi iemesli, kāpēc tiešā reklāma mūsdienās gandrīz nedarbojas.
  • Un, visbeidzot, kā viss iepriekš teiktais var ietekmēt vai jau ietekmē mana tirgus, manas nozares, mana biznesa attīstību?

Ko jūs iemācīsieties?
Dalībnieku sasniegtais rezultāts:

  • Mūsdienu preču un pakalpojumu tirgus tendenču analīze un attīstības prognozes.
  • Informācija par jauniem reklāmas un pārdošanas efektivitātes paaugstināšanas mehānismiem.
  • Ieskati un jaunas idejas jūsu biznesa attīstībai.

Auditorija:

  • Uzņēmumu īpašnieki
  • Uzņēmumu vadītāji
  • Tirgvedības direktori un speciālisti
  • Pārdošanas direktori, pārdevēji


ARKĀDIJS CUKERS

  • Stratēģisko konsultāciju centra (Tomska‒Novosibirska) vadošais partneris.
  • Biznesa pasniedzējs un stratēģiskā mārketinga konsultants.
  • Biznesa attīstības stratēģiskās modelēšanas tehnoloģijas autors.
  • Kopš 1993. gada ‒ pasniedzējs, konsultants.
  • Ir vadījis vairāk nekā 700 konsultāciju projektus celtniecības, celtniecības materiālu ražošanas, naftas ķīmijas, mašīnbūves, pārtikas rūpniecības, sakaru un telekomunikāciju, plašsaziņas informācijas līdzekļu, izglītības, mazumtirdzniecības, restorānu un rekreācijas biznesa jomās.
  • Arkādija projektu ģeogrāfija: ASV, Spānija, Vācija, Kazahstāna, Baltkrievija, Krievija, Latvija.


Reģistrācijas forma

Reģistrējoties Master Training mājaslapā, dalības maksa 365 EUR + PVN (4+ dalībniekiem 15% atlaide)
















 . Uzzināt vairāk