Tiešsaistes meistarklase ar Aleksandru Ostervalderu

17. - 19. novembris, plkst.14:00-17:30 (UTC+2)


Kādēļ jums būtu vērtīgi apmeklēt šo meistarklasi?

Miljoniem biznesa cilvēku lielās korporācijās, vidējos uzņēmumos un jaunuzņēmumos izmanto Aleksandra Ostervaldera metodes, lai veidotu stratēģijas, radītu inovācijas, veiktu transformācijas un veicinātu izaugsmi. Atklājiet un pielietojiet viņa jaunākās idejas, rīkus un metodes no četrām Ostervaldera bestselleru grāmatām, ieskaitot viņa jaunākās grāmatas "The Invincible Company" (Neuzveicamā kompānija). Šī tiešsaistes meistarklase ir ļoti praktiska, ar neskaitāmiem vingrinājumiem un milzīgu pievienoto zināšanu vērtību ikvienam biznesa cilvēkam. Šajā seminārā ir ierobežots vietu skaits: 150.

Inovāciju un portfeļu pārvaldība (Jauni koncepti no grāmatas The Invincible Company)
  • Līderības izaicinājums un neuzveicamā kompānija
  • Portfeļu karte
  • Veidot, balstoties uz biznesa modeļiem
  • Inovāciju portfeļu pārvaldīšana
  • Inovāciju kultūras izstrāde
Inovāciju testēšana un riska samazināšana
  • Kāpēc inovācijas neizdodas?
  • Klientu attīstība un LEAN startup
  • Testēšanas bibliotēka

Vērtības piedāvājuma dizains
  • Vērtības piedāvājuma kanva
  • Vērtības piedāvājuma dizaina labākie prakses piemēri
  • Dizaina domāšana un prototipēšana
Biznesa modeļa inovācijas
  • Inovāciju veidi
  • Biznesa modeļa kanva
  • Biznesa modeļu novērtēšana

Mēs ienesam pasaules klases meistarklašu pieredzi virtuālā vidē. Dalībnieki apgūst un pielieto zināšanas augsti interaktīvā un iesaistošā veidā. Meistarklasēs konstanti tiek sniegtas vērtīgas zināšanas un notiek praktiski vingrinājumi. Pasaules klases inovācijas tiek ilustrētas ar dažādu gadījumu izpētes piemēriem, kā Amazon par inovāciju kultūru, vai tādi piemēri, kā Bosch, MasterCard, WL Gore, lai parādītu, kā konkrētas metodes tiek pielietotas un iedzīvinātas uzņēmumos. Visi vingrinājumi, gadījumu pētījumi un piemēri palīdz dalībniekiem izzināt un apgūt to, kā konkurēt ar biznesa modeļiem (portfeļiem), nevis ar produktiem, pakalpojumiem un tikai ar cenu. Dalībnieki sapratīs, kas vajadzīgs, lai izveidotu neuzveicamu kompāniju. Dalībniekiem būs vairākas iespējas iepazīties un mācīties no citiem dalībniekiem mūsu tiešsaistes meistarklasē. Šī praktiskā darbnīca noteikti ļaus gūt nenovērtējamu pieredzi un vērtīgas zināšanas.

Iepriekšēja reģistrācija ar atlaidi

Līdz 02. oktobrim, 2020. gads

Piekļuve

Trīs dienu intensīvās tiešsaistes meistarklases laikā Ostervalders palīdzēs jums atklāt un pielietot visus rīkus un procesus no četrām savām bestselleru grāmatām. Šī tiešsaistes meistarklase ir ļoti praktiska, ar neskaitāmiem vingrinājumiem un milzīgu pievienoto zināšanu vērtību ikvienam biznesa cilvēkam.

1590€ + PVN

Standarta cena: 1990€ + PVN
*Meistarklasē ir pieejamas 150 vietas, taču 70% jau ir izpārdotas

Reģistrēties →

Ieguvumi

• Pilnīga piekļuve Ostervaldera trīs dienu tiešsaistes meistarklasei;
• Ievadkurss, lai perfekti sagatavotos pirms meistarklases; 
• Mācību materiāli, lai varētu sekot līdzi un iesaistīties;
• Vingrinājumi tēmu apguvei pirms un pēc kursiem;
• Piekļuve video bibliotēkai uz gadu (pieejami jau vairāk kā 50 ieraksti).


Darba kārtība | 17.-19. novembris

Laika zona: EET – Austrumeiropas laiks, (+02:00) Europe/Helsinki

1. diena: Inovācijas rīki

  • Inovāciju un portfeļu pārvaldība
  • Biznesa modeļa dizains
  • Vērtības piedāvājuma dizains

2. diena: Konkurētspējas plānošana

  • Dizaina domāšana un konkurētspējas plānošana
  • Sacenšanās par biznesa modeļiem
  • Pārslēgšanās no vecajiem uz jaunajiem biznesa modeļiem

3. diena: Riska un nenoteiktības samazināšana + Mindset tests

  • LEAN startup un biznesa ideju testēšana
  • Inovāciju portfeļu pārvaldīšana
  • Novitāšu kultūras gatavība

Lūdzu, ņemiet vērā, ka grafiks vēl var mainīties.

Dr. Aleksandrs (Alekss) Ostervalders ir viens no pasaules ietekmīgākajiem inovāciju ekspertiem, vadošais autors, uzņēmējs un pieprasīts runātājs, kura nozīmīgais darbs ir izmainījis veidu, kā uzņēmumi veic uzņēmējdarbību un kā tiek uzsākta jauna.

Ierindojoties 4. vietā starp 50 vadošajiem vadības domātājiem visā pasaulē, Ostervalders ir labi zināms saistībā ar stratēģijas izstrādes procesa vienkāršošanu un sarežģītu konceptu pārvēršanu par viegli uztveramiem vizuāliem modeļiem. Kopā ar Yves Pigneur viņš izgudroja Business Model Canvas, Value Proposition Canvas un Business Portfolio Map – praktiskus rīkus, kuriem uzticas miljoniem biznesa speciālistu no vadošajiem pasaules uzņēmumiem.

Osterwaldera uzņēmums “Strategyzer” piedāvā tiešsaistes kursus, lietojumprogrammas un tehnoloģijās balstītus pakalpojumus, lai palīdzētu organizācijām efektīvi un sistemātiski pārvaldīt stratēģijas, izaugsmi un pārveidi.

Viņš ir sarakstījis tādas par bestselleriem kļuvušas grāmatas, kā Business Model Generation, Value Proposition Design, Testing Business Ideas un nesen klajā laisto The Invincible Company.

0

 .