Labbūtība

Klientu apkalpošanas izaicinājumi

Uzņēmumiem un iestādēm darba ar klientiem kvalitātes uzlabošanai, konfliktu risināšanai un apkalpošanas stratēģijas izveidei.

Uzzināt vairāk

Neirolīderība un Emocionālā inteliģence

Vadītājiem, projektu vadītājiem, pārdevējiem, komandai individuālo kompetenču papildināšanai un apzinātas cilvēku vadības un rezultatīvas saskarsmes veicināšanai.

Uzzināt vairāk

Psihoemocionālā labklājība darba vidē

Uzņēmumu, organizāciju vadītājiem un speciālistiem, kuriem aktuāli vienkārši lietojami paņēmieni un metodes ikdienas psihoemocionālās spriedzes mazināšanai un līdzsvara atgūšanai.

Uzzināt vairāk

Toksiska darba vide

Uzņēmumu vadītājiem, vidējā līmeņa vadītājiem, personāla vadītājiem un ikkatram, kurš vēlas uzzināt, kādas ir toksiskas darba vides pazīmes, kā rīkoties, lai atveseļotu darba vidi.

Uzzināt vairāk

Emocionālais līdzsvars mainīgā vidē

Tiem, kam svarīgi saglabāt savu rīcībspēju un spēju pieņemt izsvērtus lēmumus paaugstināta stresa situācijās.

Uzzināt vairāk

Motivācija un iesaiste

Komandu un projektu vadītājiem, kuriem svarīgi definēt mērķus un iesaistīt komandas to sasniegšanā.

Uzzināt vairāk

Paaudžu vadība

Ikvienam, kas saskaras ar paaudžu dažādajām uztverēm, domāšanu, lietu kārtības izpratni, kā arī nepieciešamību dažādās paaudzes apvienot vienotā komandā.

Uzzināt vairāk