Labbūtība
Klientu apkalpošanas izaicinājumi
Uzņēmumiem un iestādēm darba ar klientiem kvalitātes uzlabošanai, konfliktu risināšanai un apkalpošanas stratēģijas izveidei.
Neirolīderība un Emocionālā inteliģence
Vadītājiem, projektu vadītājiem, pārdevējiem, komandai individuālo kompetenču papildināšanai un apzinātas cilvēku vadības un rezultatīvas saskarsmes veicināšanai.
Psihoemocionālā labklājība darba vidē
Uzņēmumu, organizāciju vadītājiem un speciālistiem, kuriem aktuāli vienkārši lietojami paņēmieni un metodes ikdienas psihoemocionālās spriedzes mazināšanai un līdzsvara atgūšanai.
Toksiska darba vide
Uzņēmumu vadītājiem, vidējā līmeņa vadītājiem, personāla vadītājiem un ikkatram, kurš vēlas uzzināt, kādas ir toksiskas darba vides pazīmes, kā rīkoties, lai atveseļotu darba vidi.
Emocionālais līdzsvars mainīgā vidē
Tiem, kam svarīgi saglabāt savu rīcībspēju un spēju pieņemt izsvērtus lēmumus paaugstināta stresa situācijās.
Motivācija un iesaiste
Komandu un projektu vadītājiem, kuriem svarīgi definēt mērķus un iesaistīt komandas to sasniegšanā.
Paaudžu vadība
Ikvienam, kas saskaras ar paaudžu dažādajām uztverēm, domāšanu, lietu kārtības izpratni, kā arī nepieciešamību dažādās paaudzes apvienot vienotā komandā.