Izcila klientu apkalpošana
Uzņēmumiem un iestādēm darba ar klientiem kvalitātes uzlabošanai, konfliktu risināšanai un apkalpošanas stratēģijas izveidei.
Uzņēmumiem un iestādēm darba ar klientiem kvalitātes uzlabošanai, konfliktu risināšanai un apkalpošanas stratēģijas izveidei.
Komunikācijas, personāla, vadības komandām spēcīgākas iekšējās kultūras veidošanai.
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem komandas un organizācijas stratēģiskās vadīšanas izpratnei un realizācijai.
Topošajiem un jaunajiem vadītājiem, organizācijas efektīvākam vadības procesam, kā arī iestādes un struktūrvienību mērķu sasniegšanai.
Ikvienam, kam ir nepieciešama kvalitatīva saziņa mūsdienu biznesa vidē, rakstiskās komunikācijas ar klientiem kvalitātes uzlabošanai..
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem organizāciju stabilitātes un vides izmaiņu noturības stiprināšanai.
Tiem, kam svarīgi saglabāt savu rīcībspēju un spēju pieņemt izsvērtus lēmumus paaugstināta stresa situācijās.
Uzņēmumu vadītājiem, vidējā līmeņa vadītājiem, personāla vadītājiem un ikkatram, kurš vēlas uzzināt, kādas ir toksiskas darba vides pazīmes, kā rīkoties, lai atveseļotu darba vidi.
Vadītājiem, ekspertiem un profesionāļiem, kuriem darbu apjoms un intensitāte rada pārslodzes un izdegšanas risku.
Ikvienam, kas apzinās emociju svarīgumu cilvēku, laika un procesu vadībā, kam svarīga produktīva saskarsme darba vidē un lēmumu pieņemšanas gaitā.
Pārdošanas komandām un profesionāļiem, kuriem nepieciešamas vadlīnijas, iemaņas un paņēmieni ikdienas pārdošanas sarunu rezultativitātes uzlabošanai.
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, attālinātā vadības procesa uzlabošanai.
Ikvienam, kam ir aktuāli sadzīvot ar kara ietekmi uz darbu un attiecībām ar kolēģiem.
Uzņēmumu vadītājiem, vidējā līmeņa vadītājiem, personāla vadītājiem, kuriem ir būtiski panākt, lai mērķi paliek ne tikai budžeta izskatā, bet arī tiek ar aizrautību sasniegti.
Organizāciju, personāla, mārketinga, finanšu u.c. vadītājiem, kā arī iepircējiem, kuri vēlas uzlabot savu spēju darījumu pārrunās panākt labākus nosacījumus.
Uzņēmumu vadītājiem, vidējā līmeņa vadītājiem, personāla vadītājiem, kuriem ir būtiski panākt, lai jaunie darbinieki, uzsākot darbu uzņēmumā attālināta darba apstākļos, īsā laikā sasniegtu uzņēmumam nepieciešamo darba izpildes līmeni.
Projektu vadītājiem un praktiķiem organizācijās gan ar klasisko, gan Agile pieeju.
Organizāciju vadības komandām, kuras veic nākamā perioda plānošanu.
Vadītājiem, komandu un projektu vadītājiem, ekspertiem saziņas efektivitātes uzlabošanai, apgūstot vēstījuma vizualizēšanas prasmes.
Komandu un projektu vadītājiem, kuriem svarīgi definēt mērķus un iesaistīt komandas to sasniegšanā.
Vadītājiem, pārdevējiem, komandai, projekta komandai, individuālo kompetenču papildināšanai un apzinātas cilvēku vadības un rezultatīvas saskarsmes veicināšanai.
Vadītājiem, kuru loma un atbildība ir organizēt stratēģisko attīstību un plānošanu.
Vadītājiem, finanšu, pārdošanas, mārketinga, kvalitātes vadītājiem un ekspertiem, kuri ikdienā izmanto MS Excel datu apstrādei, uzskaitei, atskaitēm un analītikai, bet vēlas augt uz nākamo līmeni ar biznesa inteliģences risinājumu Power BI.
Ekspertiem, vadītājiem un līderiem komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai.
Sapulču vadītājiem un dalībniekiem komunikācijas efektivitātes uzlabošanai.
Vadītājiem, komandu un projektu vadītājiem, ekspertiem, kuru produktivitāti nosaka komunikācijas ātrums un efektivitāte.
Uzņēmumu, organizāciju vadītājiem un speciālistiem, privātās un profesionālās dzīves kvalitātes uzlabošanai, izzinot un apgūstot apzinātības prakses pielietošanu ikdienā.
Uzņēmumu, organizāciju vadītājiem un speciālistiem, kuriem aktuāli vienkārši lietojami paņēmieni un metodes ikdienas psihoemocionālās spriedzes mazināšanai un līdzsvara atgūšanai.
Dažādu nozaru profesionāļiem, kuri regulāri veido prezentācijas un uzstājas darba kolēģu, klientu, kā arī lielākas auditorijas priekšā, prezentēšanas iemaņu pilnveidei.
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem un īpašniekiem, kuriem neskaidrā vidē jāplāno savu organizāciju pastāvēšana un attīstība.
Ikvienam, kas saskaras ar paaudžu dažādajām uztverēm, domāšanu, lietu kārtības izpratni, kā arī nepieciešamību dažādās paaudzes apvienot vienotā komandā.
Profesionāļiem, kuri pārdošanas tehnikas vēlas attīstīt padziļināti. Īpaši noderīgs proaktīvajiem (aģenti, pārstāvji, outbound telesales) un B2B pārdevējiem.