Attālināts Vadītājs

Datums: Turpinās pieteikšanās | Laiks: 15:00 - 17:00 |  Vieta: Vebinārs tiešsaistē |  Dalības maksa: 60 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt vebināra programmu


Kam:

Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, kuri sociālās distancēšanās apstākļos nodrošina komandu produktīvu darbu no mājām.

Izaicinājums:

Vadītāja darbs ir izaicinājumu pilns arī ikdienišķos apstākļos, tomēr 2020. gada pavasari mēs vēl ilgi atcerēsimies kā “neikdienišķu”.

Koronavīruss COVID-19 ir mainījis ikdienu. Sociālās distancēšanās ietvaros darbinieki strādā attālināti. Dažiem aktualizējas produktivitātes problēmas, citiem ir grūti noturēt motivāciju un iekšējo līdzsvaru.

Produktivitātes un motivācijas jautājumi, protams, ir vadītāju darba ikdiena, taču viņus neviens nav gatavojis to visu ilgstoši risināt attālināti!

Kā vadītājam tikt galā ar šiem negaidītajiem izaicinājumiem un pašam nesalūzt?

Atbildes uz šo izaicinājumu meklējamas niansētākos jautājumos. Kā nodrošināt darbinieku individuālu produktivitāti? Kā uzturēt motivāciju un komandas morāli? Kā plānot komandas darba procesu? Kā attālināti veikt uzraudzības un kontroles funkciju?

Atbildes uz šiem jautājumiem meklēsim vebināru ciklā “Attālināts vadītājs”.

Kursa ieguvumi:

Uzlabota spēja nodrošināt savu attālināto komandu produktivitāti ar:

  • apskatītām biežākajām attālinātā darba kļūdām un iespējām tās nepieļaut;
  • apgūtiem pasaulē pārbaudītiem produktivitātes principiem un rīkiem;
  • zināšanu atkārtošanai un uzturēšanai parocīgiem materiāliem.

Kursa forma:

  • Attālinātas web-ināru sesijas;
  • Personīgās pieredzes grupēšanai un analīzei piemēroti izdales materiāli.

Treneris:
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)

  • attālināti strādā 14 gadus
  • Latvijas TOP biznesa treneris, izveidojis seminārus par 20+ tēmām
  • trenējis valsts pārvaldes augstākā līmeņa vadītājus, Latvijas Bankas un Latvijas Universitātes, Valsts Ieņēmumu dienesta, Latvenergo, administrācijas komandas, vadošos start-up uzņēmumus u.c.
  • strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem
  • Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV u.c.
  • bijis IBM un Scania mārketinga vadītājs Latvijā


Programma:
3 mācību sesijas, 6 akadēmiskās stundas

SESIJAS

SATURS

VINGRINAJUMI

Sesija I
ATTĀLINĀTU DARBINIEKU PRODUKTIVITĀTE

2 akadēmiskās stundas

Jaunā darba vides realitāte

  • Kas un Kāpēc notiek?

Vadītāja jaunie izaicinājumi

  • Kā uz situāciju reaģē mani cilvēki & pats?

Darba vides iekārtošana

  • Kā veidot produktīvu darba vidi?

Attālināta darba produktīvi paradumi

  • Kādi paradumi jāatmet? Kādi jāievieš?

Vingrinājums:

Esošās situācijas izaicinājumi

Vingrinājums:

Attālinātā darba sekmju priekšnosacījumi

Vingrinājums:

Produktivitātes būtiskākie traucēkļi

Sesija II
VADĪTĀJA UN DARBINIEKU MOTIVĀCIJA

2 akadēmiskās stundas

Motivācijas stūrakmeņi

  • Kas ir svarīgākais motivācijas jautājums?

Izaicinājumu ietvara maiņa
  • Kā nostādīt sevi kontroles pozīcijā?

Ieguvumi ikdienas darba gaitā

  • Kā atšķiras Darīt-Kļūt-Iegūt dimensijas?

Pārmaiņu pieņemšanas līkne, tās pielietojums      
  • Kā reaģēju es, kā reaģē (-ēs) apkārtējie?

Vingrinājums:

Publiskās komunikācijas saturs

Vingrinājums: 

Faktori, kuri mūs "velk uz zemi"

Vingrinājums: 

Esošo grūtību Ieguvumi

Vingrinājums:  

Kurā no pieņemšanas līknes stadijām esam?

Sesija III
ATTĀLINĀTAS VADĪBAS RĪKI

2 akadēmiskās stundas

                                                             

Vadības plānošana

  • Kādas plānošanas dimensijas jāaptver?

Stratēģija/ Projekti/ Kvalitāte/ Rutīna/ Rezultāti
  • Kā līdzsvarot plānošanas dimensijas?

Attālinātas vadības dimensijām atbilstoši rīki

  • Kādu rīku izmantot katrā gadījumā?

Apkopojums
  • Vadīšanas efektivitātes attīstības plāns                                          

Vingrinājums:

Kādas dimensijas vadītājam jāaptver?

Vingrinājums: 

Vadības rīku praktiski izmēģinājumi

Vingrinājums: 

Attālinātas vadības uzlabošanas iespējas un plāns                           


Reģistrēšanās uz vebināru: