Darījumu sarunas: Stratēģijas un Taktikas

Uzvarētāji nepieņem atteikumus. Sasniedziet mērķus, izmantojot veiksmīgu pārrunu prasmes gan darbā, gan privātajā dzīvē!

Datums: Turpinās pieteikšanās

Vieta: Pērnavas iela 34, Rīga

Mērķgrupa: Maksimālais dalībnieku skaits - 12 cilvēki

Dalības maksa: 490 EUR + PVN (dalības maksā iekļauti mācību materiāli un kafijas pauzes; atlaides nesummējas)

Treneris: Mārtiņš Vecvanags

(MV Consulting pārvaldošais partneris)


  • Vairāk nekā 15 gadu starptautisku uzņēmumu vadībā Baltijas valstīs, Kaukāzā un Polijā.
  • Valdes priekšsēdētāja amats lielos un daudznacionālos uzņēmumos ar vairāk par 1000 darbiniekiem un apgrozījumu virs 150 miljoniem eiro.
  • Paveicis vairākus krīzes un pārmaiņu projektus Baltijā un Kaukāzā.
  • Galvenās treniņu tēmas: “Uzvarošas komandas vadība”, “Personiskās mērķtiecības un motivācijas attīstība”, “Pārrunu prasme pārdevējiem un iepircējiem”.
  • Maģistra grāds biznesa administrācijā, sertificēts koučs (Erickson International), Starptautiskās koučinga federācijas (ICF) biedrs.
  • Pēdējo piecu gadu laikā Mārtiņa vadītajos notikumos ir piedalījušies vairāk nekā 5000 uzņēmēju, vadītāju un profesionālu sportistu no Baltijas, Kaukāza un Centrālāzijas valstīm, kā arī ASV, Spānijas, Zviedrijas, Somālijas, Izraēlas, Itālijas un citām valstīm.
  • Mārtiņa klientu vidū ir tādi izcili savas nozares uzņēmumi un organizācijas kā: RIMI (ICA/Ahold), Elvi, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithkline, Takeda, Ernst&Young, Statoil, Latvijas Banka, Swedbank, Bank of Georgia, Citadele Banka, Expobank, Norvik Bank, Nordea, SAF Tehnika, Stream Networks, BTA, If Apdrošināšana, Compensa Vienna Insurance Group, Fazer, Orcla, Olvi Group, Severstal, Metlife, Nissan u.c.

 Pēc semināra dalībnieki:

  • labāk izpratīs, kas notiek pretējās puses galvā pārrunu laikā;
  • atradīs atbildes uz jautājumiem praktiskās diskusijās par reālām biznesa situācijām;
  • saņems ļoti praktiskus instrumentus, ko var izmantot jau tajā pašā dienā;
  • ieraudzīs tiešus ieguvumus no gatavošanās sarunai ar pretējo pusi un pirmā
  • piedāvājuma nepieņemšanas;
  • visticamāk atgūsi semināra maksu jau pirmajās pārrunās.

Mērķauditorija:

  • profesionāli iepircēji;
  • profesionāli pārdevēji;
  • speciālisti, kuri ikdienā rīko pārrunas, tostarp uzņēmumu vadītāji, cilvēkresursu vadītāji,
  • mārketinga vadītāji, finanšu vadītāji un citi;
  • jebkurš, kurš vēlas uzlabot spēju vienoties par labākiem nosacījumiem.

Atsauksmes:

"Divas lieliskas dienas. Profesionāls treneris ar milzu pieredzi. Labi organizētas, vērtīgas atziņas, pozitīvas emocijas. Grūti ko ieteikt, jo tik tiešām šo pasākumu vērtēju uz 10! Paldies, Mārtiņ!"
Edgars Eglītis (Rimi Baltic)

"Vislabāk patika pozitīvā gaisotne un daudzie piemēri no dzīves. Komandu darbs un uzdevumi, sen aizmirstu lietu atkārtošana. Daudz labas atziņas sev!"
Egija Indriksone (Nordea Bank AB)

"Mārtiņš ir radoša persona, kas spēj noturēt stratēģisko uzstādījumu un iesaistīt dalībniekus radot motivējošu vidi. Viņš ir spējīgs parādīt kā teoriju ieviest praksē. Strādāt ar Mārtiņu ir ļoti patīkami."

Dinars Ozols (Fazer Bakeries) 

"Varu teikt, ka mācības noteikti pārspēja manas cerības. Uzzināju tiešām jaunas lietas vai varbūt zināmas lietas mazliet citādā gaismā, kas reāli liek aizdomāties un ieraudzīt daudz iespēju sev apkārt, paskatīties uz lietām citādi. Paldies!"

Agnija Bula (Rimi Baltic)

"Iemācījos un apguvu, ka pārrunās ne tikai jārunā, bet ļoti nozīmīgi ir ieturēt pauzi un prast atrast risinājumu, lai noslēgtu vienošanos uz izdevīgiem nosacījumiem. Ļoti patika gaisotne, informācijas vienkārša un skaidra nodošana. Jaunas informācijas par pārrunu vešanu iegūšana. Nodarbība palīdzēja labāk iepazīt arī savus kolēģus."
Maija Kante (Elvi)

"Spēcīga atziņa – ja gribu ātrāk gūt panākumus, kas ir labi man, paklusē pēc piedāvājuma. Ļoti patika atmosfēra, cilvēki, pasniedzējs, labi ieteikumi, ko izmantot ikdienā."
Līga Bite (SPI Latvia)

Programma: (divas dienas/16 akadēmiskās stundas)

Ievads

Noteikumi, programmas mērķi, personīgais fokuss un gaidas

Pārrunu teātris

Pārrunas ir teātris. Puses nerāda savu patieso stāvokli vai vajadzības, bet tikai to, kas ir izdevīgi. Kāpēc jārīko pārrunas? Galvenie priekšnosacījumi patiesi sekmīgām pārrunām. Godīga cena vai cena par ko varam vienoties – pārrunu aksioma.

Pārrunu gatavošana (mērķi)

Kas obligāti jāgatavo pirms pārrunām un ko vēl varētu gatavot – gatavošanās kontrolsaraksts. Pārrunu “skatuves” iekārtošana – sarunas atvēršana, noteikumi, abu pušu vēlmes un lomas, telpas iekārtojums un citi sīki, bet svarīgi rīki.

Pārrunu vadības rīks Nr. 1. Dzirdēt!

Iniciatīvas pārņemšana un noturēšana, izmantojot “Sarunu aikido”.

Pārliecība

Potenciālās darījuma zonas koncepcija. Pārliecības ietekme uz rezultātu. Pārliecības ietekmēšana un maiņa. Tehnikas un padomi pārdevējiem un iepircējiem.

Vai visi rīko pārrunas vienādi?

Pārrunu gēns vai iemācāmas darbības. Ko varam mācīties no citām kultūrām, tostarp ķīniešiem, arābiem, francūžiem, japāņiem, un kā to izmantot praksē, pat ja nerīkojam sarunas ārvalstīs. Citas nacionālās iezīmes un kā to izmantot savā darbā?

Pārrunu režīmi

Pārrunas nav viendabīgs process, un māka mainīt tempu un temperatūru ir ļoti svarīga. Agresīvi pārrunu rīkotāji un darbs ļoti konkurējošās pārrunās. Pārrunu rīkotāja personiskās situācijas un motīvu ietekme (ko mēs neredzam?); abpusēja labuma (sadarbības) pārrunas – kā atrast “win-win” situāciju. Organizāciju spēks un posts – organizāciju kartēšana darbs ar konfliktējošām interesēm viena uzņēmuma ietvaros.

Nokļūšana pārrunu strupceļā

Strupceļš kā fakts un kā taktika. Kāpēc jārada pārrunu strupceļš un kā no tā tikt ārā? Izkļūšanas no strupceļa prakse.

Taktiku apkopojums

Ko darīt ar tām taktikām, ar ko saskaramies ikdienā? Kā izmantot un pretoties? Kā izmantot “neīsto naudu” un kā neiekristās tās slazdos? 

N. B.! 1. dienas beigās dalībnieki saņem ātro pārrunu mājasdarbu, ko apspriež 2. dienas rītā.

Jūs nekad neuzzināsiet, ko patiesi varat saņemt, ja nesāksiet pārrunas!

Pieteikuma anketa

*

*

*

*

*

*

*


 . Uzzināt vairāk