Digitālā HR Meistarklase:
Datu analītikas pieeja personālvadībā
Kam:
Personāla vadītājiem, kas ir digitāli aktīvi, plāno veikt HR projektu digitalizāciju
vai tikai domā par digitalizācijas ieviešanu savā organizācijā.
Izaicinājums:
Pašlaik strauji mainās HR loma uzņēmumā, arvien vairāk ietekmējot biznesa attīstību
un organizācijas ilgtspējīgu darbību. Dati un analīze ir stūrakmens jau šodienas
un arī nākotnes personālvadībā. Tieši datos balstīti lēmumi var būt noteicošais
faktors, lai veiksmīgi veidotu un pārdomāti vadītu darbaspēku nākotnē.
Amerikāņu izgudrotājs un uzņēmējs Čārlzs F.Keterings ir teicis: “Mums visiem vajadzētu raizēties par nākotni, jo tieši tur mums būs jāpavada atlikušais mūžs.” Un šo var attiecināt arī uz digitalizācijas procesiem, tostarp personālvadībā. No digitalizācijas nav jābaidās! Tā veicina izmaiņas un sniedz jaunas iespējas, ko novērtēs gan darbinieki, gan vadība. Digitalizācija ļauj organizācijā efektivizēt dažādus procesus, tādējādi ļaujot vairāk laika veltīt personiskai saskarsmei ar personālu, kas ir cilvēciski un emocionāli ļoti svarīgi.
Kas ir digitāla personālvadība? Ko var digitalizēt personālvadībā un ko ne? Kādu
labumu digitalizācija personālvadībā var nest? Kādas ir izmaksas? Vai digitalizācija
mums ir pa spēkam? Kādi dati mums jau ir un ko ar tiem darīt? Kā izmantot datus
lēmumu pieņemšanā? Kā datus vizualizēt? Kā veidot uzņēmuma digitālo kultūru?
Kā vadīt un ieviest digitalizācijas projektus uzņēmumā? Kā veidot digitalizācijas
stratēģiju?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem – kursā Digitālā HR Meistarklase.
Programmas Mērķis:
- Apskatīt digitalizācijas iespējas personālvadībā;
- Veidot detalizētu izpratni par digitalizācijas tendencēm;
- Apskatīt aktuālus digitalizācijas piemērus Latvijā un pasaulē;
- Veidot datos balstītu lēmumu pieņemšanu personālvadībā;
- Uzlabot spēju analizēt darbinieku datus;
- Veidot digitalizācijas projektus, to ieviešanu, monitorēšanu un uzturēšanu;
- Izvērtēt un ieviest digitālo kultūru organizācijā.
Dalības maksa:
1650 EUR + PVN
Vieta:
Mercure Hotel, Elizabetes iela 101
Laiks:
15.00 – 18.00
Datumi:
1. sesija - 08. janvāris
2. sesija - 15. janvāris
3. sesija - 22. janvāris
4. sesija - 29. janvāris
5. sesija - 05. februāris
6. sesija - 12. februāris
7. sesija - 19. februāris
8. sesija - 26. februāris
9. sesija - 04. marts
10. sesija - 11. marts
11. sesija - 18. marts
Digitālās HR Meistarklases referenti:

- Programmatūras projektu vadība
- Biznesa analītika
- Prasību analītika
Darba pieredze:
- Emergn Limited, Mašīnmācīšanās laboratorijas vadītājs
- Exigen Services, vecākais sistēmu arhitekts
- ELKO Group, biznesa procesu attīstības direktors
- FMS, pārdošanas un mārketinga direktors
- Lattelecom Technology, programmatūras izstrādes vadītājs
- MicroLink, projektu vadītājs

Pieredzējusi advancētās analītikas līdere ar 15 gadu starptautisku pieredzi fintech, apdrošināšanā un tirgus izpētē. Stratēģiska domātāja ar spēcīgu zināšanu bāzi, lieliska līdere un vadītāja. Uz mērķi orientēta komandas spēlētāja ar spēcīgām komunikācijas prasmēm un spēju veikt analītiskus atklājumus biznesā, kas rezultējas papildus peļņā.
Galvenās kompetences:
- Analītika
- Biznesa analītika
- Risku vadība un apdrošināšana
Darba pieredze:
- SIA ROBOCASH, risku vadības direktore
- 4finance, datu zinātnes un advancētās analītikas komandas vadītāja
- BALTA part of RSA Group, Aktuāru pārvaldes vadītāja, cenošanas aktuārs
- Factum Group (CEE network), projektu vadītāja
- TNS Latvia, datu apstrādes departamenta vadītāja, datu analītiķe

Galvenās kompetences:
- Lielo datu analītika un datu zinātne
- Biznesa analītika un Business Intelligence
- Analītikas automatizācija
Darba pieredze:
- Rimi Baltic Group, datu analītikas vadītājs, patērētāju uzvedības izpratnes un analītikas projektu vadītājs
- Aldaris, Part of Carlsberg Group, biznesa analītiķis, pārdošanas analītiķis
- MTBank, kredīta departamenta speciālists
DIENA/STUNDAS |
SATURS/MĀCĪBU TĒMAS |
MĀJAS DARBS
|
---|---|---|
1. vakars (S.L.)
DIGITALIZĀCIJAS PRINCIPI
4 akadēmiskās stundas |
Kāpēc digitalizācija?
Digitālās vides elementi |
Rīks: Kā intervijā atpazīt “šarlatānu”?
|
2. vakars (S.L.)
IEGUVUMI vs. IZMAKSAS
4 akadēmiskās stundas |
Digitalizācijas ieguvumi organizācijā
Digitalizācijas projektu izmaksas
|
Rīks: Izmaksu/investīciju samazināšanas principi
|
3. vakars (A.Ē.)
DATI
4 akadēmiskās stundas |
Datos balstīti lēmumi. Ar ko tie atšķiras?
Interpretācijas kļūdas un to novēršana
|
Tests: Cik maksā nepareizi lēmumi? M.D.: Korelācijas kā cēloņsakarības |
4. vakars (A.Ē.)
DIGITĀLIE LĒMUMI
4 akadēmiskās stundas |
Lēmumu pieņemšana
Praktiskais darbs cēloņsakarības izveidē
|
Klases
darbs: Korelācija vs. Cēloņsakarību
M.D.: Cēloņsakarības personālvadībā
|
5. vakars (N.S.)
DARBINIEKA DZĪVES CIKLS(EMPLOYEE JOURNEY MAP)
4 akadēmiskās stundas |
Darbinieka dzīves cikls (EJM)
Individuāla pieeja darbinieka analīzei |
Klases darbs: Izdevumi/ Ieņēmumi Darbinieka dzīves ciklā M.D.: Darbinieka dzīves cikls manā kompānijā |
6. vakars (N.S.)
IZDEVUMI UN IEŅĒMUMI
4 akadēmiskās stundas |
Ieņēmumu/izdevumu aprēķins uz darbinieku
Kādi KPI ir nozīmīgi darbinieka dzīves ciklā? |
Klases
darbs: Kāds var būt EJM finanšu ieguvums?
|
7. vakars (A.Ē.)
ATSKAITES & VIZUALIZĀCIJA
4 akadēmiskās stundas |
Business Intelligence – kas tas ir?
Datu vizualizācijas paņēmieni
|
Rīks: Atskaites efektivitātes novērtēšana M.D.: Datu sagatavošana stāstiem |
8. vakars (N.S.)
INTERPRETĀCIJA & LIETOŠANA
4 akadēmiskās stundas |
Datu interpretācijas un kļūdas
Kā Business Intelligence (BI) veikt patstāvīgi? |
Rīks: Datu tulkošanas kļūdas
Klases darbs: Kā piemānīt datus? |
9. vakars (S.L.)
DIGITALIZĀCIJAS PROJEKTI
4 akadēmiskās stundas |
Digitalizācijas projektu plānošana
Projektu ieviešanas izaicinājumi
|
Klases darbs: Pašu projektu gaita & analīze
|
10. vakars (S.L.)
DIGITĀLĀ KULTŪRA
4 akadēmiskās stundas |
Organizācijas gatavība digitalizācijai. Kā to pārbaudīt?
Kā sakārtot iekšējos procesus un datu pārvaldību? |
Klases darbs: Digitālās kultūras elementi
|
11. vakars (A.Ē.)
DIGITĀLĀ STRATĒĢIJA
4 akadēmiskās stundas |
Digitālās stratēģijas formulēšana
Kā veidot stratēģijas ceļa karti (digital road-map)? |
Klases
darbs: Digitālās stratēģijas izveide
|