Kam:
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem,
kuri vēlas aktīvāk izmantot digitālās komunikācijas iespējas.
Izaicinājums:
Sekmīgas organizācijas pastāvēšanai svarīgas ir vairākas sastāvdaļas.
Ir jāizveido pievilcīgs produkts vai pakalpojums, ir jārada resursi un jāpiesaista komanda šī produkta vai pakalpojuma nodrošināšanai, ikdienā jāvada ražošanas procesi un jādara vēl daudz kas cits. Tomēr ar lieliska produkta radīšanu vien nepietiek, ja nav padomāts, kā par to paziņot Klientiem.
Kā nodrošināt efektīvu savu produktu un pakalpojumu komunikāciju?
Nereti vienīgā reālistiskā atbilde ir izmantot arvien plašākās digitālās komunikācijas iespējas. Bet kā to praktiski paveikt?
Labā ziņa – šim izaicinājumam ir praktisks risinājums! Tiesa, ceļā uz to ir jāatbild uz niansētākiem jautājumiem. Kādi ir svarīgākie digitālās komunikācijas rīki? Ar ko digitālās platformas atšķiras? Kā novērtēt esošo situāciju? Kā veidot digitālā mārketinga stratēģiju? Kā sākt digitālā mārketinga izmantošanu? Kā mērķēt vēstījumus? Kā izvēlēties mērķus un mērīt rezultātus? Kā praktiski organizēt digitālā mārketinga realizāciju?
Atbildes uz šiem jautājumiem – Jāņa Poļa seminārā “Digitālā komunikācija”.
Kursa ieguvumi:
Stiprināta dalībnieku spēja izmantot digitālās komunikācijas rīkus ar:
- vispārīgu pārskatu par digitālās komunikācijas nozari 2022. gadā;
- apskatītiem nozīmīgākajiem digitālās komunikācijas virzieniem, platformām, instrumentiem un to izmantošanas scenārijiem;
- analīzi par in-house un outsourcing darba organizācijas principiem organizācijas digitālās komunikācijas vajadzību nosegšanai;
- praktiskiem digitālās komunikācijas veiktspējas un konkurences mērīšanas rīkiem, kas palīdzēs pieņemt lēmumus par turpmāko rīcību.

Treneris:
Jānis Polis
- Digitālā mārketinga aģentūras Top Media pārdošanas un mārketinga vadītājs.
- Bijis biznesa tehnoloģiju uzņēmuma Digital Mind mārketinga vadītājs.
- Bijis mediju aģentūras Mindshare Malaysia digitālais direktors.
- Ieviesis digitālos pakalpojumus 3 Latvijas mediju aģentūrās.
- Vieslektors augstskolās par digitālā mārketinga tēmām.
- Viedokļu līderis par viltus ziņu tēmu Latvijas medijos.