Digitālā komunikācija

Datums: 26. oktobris, 2., 9. un 16. novembris | Laiks: 13:30-17:30 | Vieta: Mācības tiešsaistē | Dalības maksa: 495 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu


Kam:

Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem, kuri vēlas aktīvāk izmantot digitālās komunikācijas iespējas. 

Izaicinājums:

Sekmīgas organizācijas pastāvēšanai svarīgas ir vairākas sastāvdaļas.

Ir jāizveido pievilcīgs produkts vai pakalpojums, ir jārada resursi un jāpiesaista komanda šī produkta vai pakalpojuma nodrošināšanai, ikdienā jāvada ražošanas procesi un jādara vēl daudz kas cits. Tomēr ar lieliska produkta radīšanu vien nepietiek, ja nav padomāts, kā par to paziņot Klientiem.

Kā nodrošināt efektīvu savu produktu un pakalpojumu komunikāciju?

Nereti vienīgā reālistiskā atbilde ir izmantot arvien plašākās digitālās komunikācijas iespējas. Bet kā to praktiski paveikt?

Labā ziņa – šim izaicinājumam ir praktisks risinājums! Tiesa, ceļā uz to ir jāatbild uz niansētākiem jautājumiem. Kādi ir svarīgākie digitālās komunikācijas rīki? Ar ko digitālās platformas atšķiras? Kā novērtēt esošo situāciju? Kā veidot digitālā mārketinga stratēģiju? Kā sākt digitālā mārketinga izmantošanu? Kā mērķēt vēstījumus? Kā izvēlēties mērķus un mērīt rezultātus? Kā praktiski organizēt digitālā mārketinga realizāciju?

Atbildes uz šiem jautājumiem – Jāņa Poļa seminārā “Digitālā komunikācija”.

Kursa ieguvumi:

Stiprināta dalībnieku spēja izmantot digitālās komunikācijas rīkus ar:

  • vispārīgu pārskatu par digitālās komunikācijas nozari 2022. gadā;
  • apskatītiem nozīmīgākajiem digitālās komunikācijas virzieniem, platformām, instrumentiem un to izmantošanas scenārijiem;
  • analīzi par in-house un outsourcing darba organizācijas principiem organizācijas digitālās komunikācijas vajadzību nosegšanai;
  • praktiskiem digitālās komunikācijas veiktspējas un konkurences mērīšanas rīkiem, kas palīdzēs pieņemt lēmumus par turpmāko rīcību.

Treneris:
Jānis Polis

  • Digitālā mārketinga aģentūras Top Media pārdošanas un mārketinga vadītājs.
  • Bijis biznesa tehnoloģiju uzņēmuma Digital Mind mārketinga vadītājs.
  • Bijis mediju aģentūras Mindshare Malaysia digitālais direktors.
  • Ieviesis digitālos pakalpojumus 3 Latvijas mediju aģentūrās.
  • Vieslektors augstskolās par digitālā mārketinga tēmām.
  • Viedokļu līderis par viltus ziņu tēmu Latvijas medijos.


Programma:
4 attālinātās treniņu sesijas | 16 akadēmiskās stundas

TĒMAS

SATURS

VINGRINĀJUMI

Sesija I

DM VIRZIENI

4 akadēmiskās stundas

Ievads. Kāpēc mums vajag digitālo komunikāciju?

  • Dalībnieku jautājumi, "pasūtījums" kursam 

Digitālā komunikācija 2022. gadā

  • Dažādi virzieni un to priekšrocības

Jaunās platformas un to darbības principi

  • Kā izvēlēties organizācijai piemērotāko

Digitālā komunikācija praksē
  • Mērījumi, Mērķi, Palīgi

Organizāciju tipiski izaicinājumi

  • Resursi, iemaņas, prioritātes

Aktualitātes:

Kāpēc būtu noderīga digitālā komunikācija? Kādas ir grūtības to izmantot?

Mājas darbs I:

Digitālās kompetences novērtēšana (pēc šablona)

Sesija II

STRATĒĢIJA

SATURS

ORGANIZĀCIJA

4 akadēmiskās stundas

Situācijas analīzē balstīta stratēģija

  • Aktīvā klausīšanās auditos

Satura veidošana

  • Tēmu definēšana un Legāli avoti

Satura nogādāšana

  • Izsūtnes un Sociālo tīklu algoritmi 

Atdeves mērīšana
  • Kāds rezultāts palīdzēs nopelnīt?

Procesa nodrošināšana

  • Iekšēji un ārēji palīgi, kā novērtēt, cik maksās

Vingrinājums

Konkurentu aktivitāšu vērtējums

Vingrinājums:

Mērķauditorijai aktuālas tēmas

Vingrinājums:

Legālu materiālu atrašana un lietošana

Mājas darbs II:

Sociālo mediju vadlīniju izstrāde (pēc šablona)


Sesija III

KAMPAŅAS

REZULTĀTU MĒRĪŠANA

4 akadēmiskās stundas

Reklāmu cenošanas principi un modeļi

  • CPM, CPC, CPA: ko un kāpēc izvēlēties

Meklēšanas mērketings - kā būt atrodamiem

  • SEM un SEO atšķirības

Reklāmas kampaņu automatizācija

  • Mākslīgais intelekts Klientu atrašanai

Vizuālo un Video reklāmu veidošana
  • Kā izveidot? Kas obligāti jāiekļauj?

Rezultātu mērīšana un KPI

  • Kādiem rādītājiem pievērst uzmanību?

Vingrinājums

Uzņēmuma prioritāro atslēgvārdu definēšana

Vingrinājums:

Google Analytics atskaites analīze, secinājumi

Vingrinājums:

Svarīgi jautājumi, pirms sākt reklamēties

Mājas darbs III:

Darba uzdevums ārpakalpojuma sniedzējam


Sesija IV

PRAKTISKĀ PIEREDZE

4 akadēmiskās stundas

Dalībnieku praktiskās pieredzes prezentācija

  • Veiksmes un izaicinājumi

Jautājumi un izaicinājumi praktiskajā realizācijā

  • Situācijas analīze, ieteikumi 

Atbilstoša budžeta plānošana

  • Iespēju/Mērķu/Konkurentu u.c. pieeja

Turpmāku DM aktivitāšu idejas un plāni

  • Soļi/Termiņi/Palīgi                                                  

Vingrinājums:

Praktisku pieredzes piemēru prezentācija (5 minūtes)

Vingrinājums:

Turpmāko DM aktivitāšu plāns


Reģistrēšanās uz tiešsaistes mācībām: