Efektīva komunikācija un saskarsme

Datums: Turpinās pieteikšanās | Laiks: 10:00 - 12:00 | Vieta: Vebinārs tiešsaistē | Dalības maksa: 40 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt vebināra programmu


Kam:

Vadītājiem, pārdevējiem, projektu un klientu vadītājiem, visiem, kam šobrīd ikdienas saskarsme ir ar iekšējiem un ārējiem resursiem, mērķtiecīgas, mierīgas un efektīvas saskarsmes uzlabošanai. Ikvienam, kam svarīga loģiska, strukturēta un produktīva rīcība ne tikai ikdienas, bet arī ārkārtas situācijā.

Izaicinājums:

Lai sasniegtu savu mērķi un panāktu to, ko vēlos, mēs saskarsmē viens otru ietekmējam. Ietekme var būt pozitīva, var būt negatīva un var būt arī bez rezultāta. Komunikācija tikai tad ir efektīva un rezultatīva, ja tā ir apzināta, fokusēta, un nodota atbilstoši uztvērēja “atvērtajam” uztveres kanālam.

Mērķis:

Semināra gaitā tiks iedota strukturēta komunikācijas karte, kas turpmāk atvieglos jebkuru saskarsmes procesu un tiks sniegtas atbildes uz jūsu jautājumiem, kā arī praktiski padomi, ko darīt, lai vēlamais process notiktu ātri un efektīvi. Stāstīšu par viegli pielietojamiem komunikācijas instrumentiem un veidu, kā notestēt īsto komunikācijas kanālu.

Kā panākt, lai mana komunikācija sasniedz mērķi? Ko darīt ar cilvēku ar kuru es nespēju sarunāties? Kādas lomas ikdienā man jāpārzina, lai runātu ar katru viņa valodā? Kā “pārtulkot” vienu vēstījumu dažādiem cilvēkiem? Ko darīt, ja saprotu, ka vajadzētu runāt ar katru atsevišķi, bet tas nav reāli? Kas rada pretreakciju?

Atbildes uz šiem un citiem būtiskiem jautājumiem vebinārā “Efektīva komunikācija un saskarsme”.

Dalībnieku ieguvumi:

  • Apskatītas katra kursa dalībnieka ikdienas problēm-situācijas;
  • Atbilstoši risinājumi nododamā vēstījuma pārkodēšanai;
  • Apzinātas un atklātas savas komunikācijas stiprās puses;
  • Sistematizēta un pielietojama Komunikācijas karte.

    Kursa tēmas:

    1. Attiecību un komunikāciju trīsstūri.
    2. Komunikācija un saskarsme. Kāds ir mans stils?
    3. Es un viņi. Kā cilvēki reaģē? Kas ir apzināta un vērtīga komunikācija?
    4. Komunikācijas kļūda. Kur meklēt iemeslu?
    5. Dažādas uztveres. Kā cilvēki klausās? (VAK) Otras dienas darba kontrakts.
    6. Menedžmenta stili. Kā cilvēki rīkojas? (ADIZES)
    7. Komunikācijas virziens. Kā cilvēki uztver? (4 DIMENSIJAS un MĒRLENTA)
    8. Kontrakta izpilde, atbildes uz jautājumiem.

      Treneris:

      Elita Kazaine

      Mg.Sc. (RISEBA), sertificēts Genos EQ praktiķis
      • Papildus kvalifikācija gūta Genos EI Practitioner, Professional Trainer. Methods of Business Training (ICTB); The Artistry of Leadership (CCE approved by ICF); Team Coaching (Erickson College); Organizational Constellations and Systemic Coaching by Bert Hellinger; Methods from the Adizes Methodology For Managing Accelerated Change un Professional Coach (Erickson College International).
      • Vada vidējā un augstākā līmeņa vadītāju izaugsmes kursus Baltic Sotheby's International Realty, Augstsprieguma tīkls AS, Jūrmalas Dome, Privatizācijas aģentūra, Ieslodzījuma vietu pārvalde, Valsts ieņēmumu dienests, Valsts Sociālās Apdrošināšanas Aģentūra, Ferratum Bank p.l.c., Kvadra Pak AS, Jensen Metal SIA, C.T.Co. Docētāja augstskolā Turība, vieslektore Valsts administrācijas skolā.

      Programma:
      2 mācību sesijas | 4 akadēmiskās stundas

      TĒMAS SATURS VINGRINĀJUMI

      CILVĒKU TIPI

      ATBILSTOŠA KOMUNIKĀCIJA

      IESPĒJAS UN PIENĀKUMI

      2 sesijas, 4 akadēmiskās stundas

                                                                                                                

      Ievads: Kāpēc daži cilvēki ir no citas planētas?

      Komunikācijas trīsstūris. Kur slēpjas problēma?

      Informācijas uztveres kanāli

      • Četras informācijas nodošanas metodes VAKD perspektīvā

      Menedžmenta četras lomas
      • Adizes modelis, komunikācijas PAEI modelis

      Starppersonu lomas             

      • Neapzinātās ikdienas interakcijas

      Vadītājs un viņa atbildība
      • Neirolīderība, kas tas ir?

      Kopsavilkums: Metodes apzinātas komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai                                                                                              

      Vingrinājums:

      Dažādas pieejas un atšķirīgas uztveres

      Mājas darbs I:

      Kas esmu es un kas ir cilvēki man līdzās?

      Vingrinājums:

      Ideālā komanda. Ar ko sākt? Mērķis, uzdevums vai cilvēki?

      Mājas darbs II:

      Komunikācijas partnera uztveres karte.                                                                                                                                                                                                      


      Reģistrēšanās uz Vebināru: