Efektīva komunikācija un saskarsme

Datums: 19. decembris | Laiks: 9:00 - 13:00 | Vieta: Mercure Hotel, Elizabetes iela 101 | Dalības maksa: 80 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu


Kam:

Seminārs biroju, nodaļu, komandu un projektu vadītājiem, pārdevējiem, ekspertiem-konsultantiem, visiem tiem, kuri ikdienā saskaras ar dažādiem cilvēku tipiem, komunikācijas efektivitātes uzlabošanai.

Izaicinājums:

Lai sasniegtu savu mērķi (panāktu to, ko vēlos), mēs ikdienas saskarsmē viens otru ietekmējam. Ietekme var būt pozitīva, var būt negatīva un var būt arī bezjēdzīga (bez rezultāta). Komunikācija ir efektīva un rezultatīva tikai tad, ja tā ir apzināta, fokusēta un nodota precīzi uztvērējam atbilstošajā uztveres kanālā.

Katrs no mums ir piedzīvojis neveiklus pārpratumus. Varbūt tev ir sajūta, ka tevi regulāri NEdzird? Varbūt apkārtējiem šķiet, ka tu NEsaproti viņus? Iespējams, ir aizdomas, ka NErunājat vienā valodā? Protams, tas rada NEvēlamas sekas – mērķis nav sasniegts un tā vietā jārisina pārpratums vai viss jādara pašam. 

Seminārā dalībniekiem tiks sniegtas visas nepieciešamās atbildes uz jautājumu “ Kas NEnotika?”, kā arī loģiski pamatoti un izanalizēti risinājumi tam, lai komunikācijā viss notiktu tā, kā iecerēts. Sāksim ar to, kas esmu es pats, ko un kā es dzirdu, pie kādiem nosacījumiem seko rīcība? Runāsim par to, ko darīt, lai sasniegtu mērķi un kādas apzinātās komunikācijas metodes izmantot vērtīgai saskarsmei, nodrošinot ilgtspējīgu sadarbību.

  • Kā panākt, lai mana komunikācija sasniedz mērķi?
  • Ko darīt ar cilvēku, ar kuru es nespēju sarunāties?
  • Kādas lomas ikdienā man jāpārzina, lai runātu ar katru viņa valodā?
  • Kā “pārtulkot” vienu vēstījumu dažādiem cilvēkiem?
  • Ko darīt, ja saprotu, ka vajadzētu runāt ar katru atsevišķi, bet tas nav reāli?
  • Kādas formas vēstījumus saņēmējs uztvers, pieņems, atcerēties un rīkosies?
  • Kas rada pretreakciju?
  • Kuram zvanīt, cik garus e-pastus rakstīt, bet kuram sūtīt trīs vārdus īsziņā?

Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem seminārā “Efektīva komunikācija un saskarsme”.

Kursa ieguvumi:

Uzlabota dalībnieku komunikācijas efektivitāte ar:

  • apskatītām kursa dalībnieku ikdienas problēm-situācijām;
  • sniegtiem reāliem risinājumiem nododamā vēstījuma pārkodēšanai;
  • veiktu analīzi, atklājot savas komunikācijas stiprās un vēlamās puses;
  • sistematizētu apzinātas komunikācijas matricu;
  • iemaņu uzturēšanai pārskatāmu izdales materiālu.

        Treneris:

        Elita Kazaine

        Mg.Sc. (RISEBA), izaugsmes trenere
        • ARISTA Executive Search asociētā partnere, biznesa augstskolas Turība docētāja, Genos EQ praktiķe.
        • Personāla vadības maģistrs, sertificēts vadības un komandu koučs, profesionāla trenere.
        • Līdzīga satura mācības vadījusi dažādos vidējā un augstākā līmeņa vadītāju izaugsmes kursu ietvaros: Baltic Sotheby's International Realty, Augstsprieguma tīkls AS, Jūrmalas Dome, Privatizācijas aģentūra, Ieslodzījuma vietu pārvalde, Valsts ieņēmumu dienests, Valsts Sociālās Apdrošināšanas Aģentūra, Kvadra Pak AS.

        Programma:
        1 nepilna diena | 4 stundas

        TĒMAS SATURS VINGRINĀJUMI

        CILVĒKU TIPI

        ATBILSTOŠA KOMUNIKĀCIJA

        IESPĒJAS UN PIENĀKUMI

        nepilna diena, 4 h

                                                                                                                  

        Ievads: Kāpēc daži cilvēki ir no citas planētas?

        Komunikācijas trīsstūris. Kur slēpjas problēma?

        Informācijas uztveres kanāli

        • Četras informācijas nodošanas metodes VAKD perspektīvā

        Menedžmenta četras lomas
        • Adizes modelis, komunikācijas PAEI modelis

        Starppersonu lomas             

        • Neapzinātās ikdienas interakcijas

        Vadītājs un viņa atbildība
        • Neirolīderība, kas tas ir?

        Kopsavilkums: Metodes apzinātas komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai                                                                                              

        Vingrinājums:

        Dažādas pieejas un atšķirīgas uztveres

        Mājas darbs I:

        Kas esmu es un kas ir cilvēki man līdzās?

        Vingrinājums:

        Ideālā komanda. Ar ko sākt? Mērķis, uzdevums vai cilvēki?

        Mājas darbs II:

        Komunikācijas partnera uztveres karte.                                                                                                                                                                                                      


        Pieteikuma anketa
















         .