Efektīva komunikācija

Datums: 11. oktobris | Laiks: 9:00 - 16:30 | Vieta: Mercure Hotel, Elizabetes iela 101 | Dalības maksa: 155 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu


Kam:

Seminārs vadītājiem, komandu un projektu vadītājiem, ekspertiem, kuri ikdienā bieži saskaras un komunicē ar dažāda tipa cilvēkiem, komunikācijas efektivitātes uzlabošanai.

Izaicinājums:

Komunikācija ir interaktīvs saskarsmes process, kura dalībnieki realizē savus mērķus un intereses, ietekmējot viens otru. Efektīva komunikācija pievērš uzmanību ne tikai informācijas nodošanas procesam, bet arī pilnvērtīgai informācijas uztveršanai un tās apstrādāšanai.

Kā praksē panākt to, ka komunikācija sasniedz mērķi? Kā “pārtulkot” tekstu tik dažādajās valodās? Vai iespējams ar visiem runāt vienādi? Ko darīt, ja ir aizdomas, ka ar katru jārunā atsevišķi, bet, skaidri zināms, ka tas nav reāli?  Zināms, ka efektīvas komunikācijas mērķis ir pasniegt ziņu tā, lai tā būtu ne tikai saprotama, bet arī saņēmējs to spēj atcerēties, fiksēt, analizēt un produktīvi izmantot. 

Mēs visi esam nokļuvuši situācijās, kurās ir bijuši neveikli pārpratumi. Vai nu tu esi jutis, ka tevi nedzird, pārprot, vai arī tie, ar ko komunicē, ir pārliecināti, ka tu nesaproti viņus. Šīs situācijas paliek ar nepatīkamu pēcgaršu: kas īsti NE-notika? Kāpēc mani NE-saprata? Ko izdarīju NE-pareizi? Kāpēc sarunas partneris NE-pieņēma to, ko saku? Kas tika NE-pateikts? 

Semināra mērķi un ieguvumi:

  • Vērst dalībnieku uzmanību uz trīs dažādām cilvēku uztverēm;
  • Apskatīt četrus personību tipus;
  • Aplūkot ar personību tipiem saistītos komunikācijas modeļus;
  • Dot ieskatu par to, kas ir lomu spēles, ko ”spēlējam” ikdienā;
  • Risinājumi šo lomu izmantošanā gan darba vidē, komandā,  gan attiecībās ar klientiem;
  • Vērsta uzmanība uz to, kas personīgi jāuzlabo saskarsmes procesā;
  • Iespēja uzzināt, kas ir raports un praktizēt tā pielietošanu trīs dimensijās;
  • Atrast galvenos atslēgas vārdus katram komunikācijas dalībniekam jeb Menedžmenta 4 lomu valodas matrica;
  • Darba grupās praktizēt (eksperimentēt) jaunu komunikācijas modeli, izkāpt no personīgās komforta zonas un paplašināt savas iespējas;
  • Saņemt risinājumus komunikācijas modeļu izmantošanā gan darba vidē, komandā, gan attiecībās ar klientiem.

Semināra tēmas:

  • Problēmas, ar kurām saskaras darba devējs ikdienas procesu vadībā: “Kāpēc mani atkal nedzird?”
  • Māksla sadzirdēt nepateikto. Kas paliek aiz pateiktajiem vārdiem? Kas apslēpts zem nepateiktā? Kā to “sadzirdēt”?
  • VAK formula. Trīs dažādas pasaules un uztveres, trīs dažādas valodas.
  • Menedžmenta četras lomas, Adizes metodika.
  • Starppersonu lomas komandā. Klienti, kas spēlē spēlītes...
  • Darba devēja atbildība, komunikācijas virziens.
  • Līderības uzņemšanās procesu un starppersonu attiecību vadībā.
  • Analīze problēmai, ar kuru saskaramies ikdienas procesu vadībā: “Kāpēc mani atkal nedzirdēja?”
  • VAK formulas praktiskais pielietojums.
  • Menedžmenta četru lomu valodas matrica.
  • Darba devēja atbildība, komunikācijas virziens (turp-atpakaļ) un vektors (uz augšu – leju) komandā.
  • Līderības uzņemšanās un raporta veidošana procesu un starppersonu attiecību vadībā.

Lektors, treneris, personāla konsultācijas:
Elita Kazaine 

  • RISEBA, Personības Pilnveidošanas Centrs (PPC)
  • TopLeader (Leader development Partner)
  • Baltic Sotheby's International Realty
  • Dino Zoo, Modern City, ATU Duty Free, Mailigen, Infinitum, Immostate Home
  • LR Tieslietu Ministrijas IeVP, Valsts administrācijas skola
  • M/c Funditus, biznesa a/s Turība   docētāja


Pieteikuma anketa
















 . Uzzināt vairāk