Efektīvs vadītājs #1

Datums: 20. novembris un 03. decembris | Laiks: 9:00 - 17:00 | Vieta: Mercure Hotel, Elizabetes iela 101 | Dalības maksa: 445 EUR + PVN

Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu


Kam:

Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem, vadības procesa kvalitātes uzlabošanai. 

Izaicinājums:

Vadītāja ikdiena ir piepildīta ar darbiem, pienākumiem un izaicinājumiem: jākomunicē ar Darbiniekiem un Klientiem, jāpaspēj ikdienas operatīvie uzdevumi, jāsasniedz stratēģiskie mērķi un nereti tas jāpaveic paaugstināta stresa apstākļos.

Kā lai vadītājs tiek galā ar šiem gluži vai “cilvēka-orķestra” izaicinājumiem?

Labā ziņa, šim izaicinājumam ir gluži praktisks risinājums! Tiesa, ceļā uz to ir jāatbild uz niansētākiem jautājumiem:

  • Kādas ir vadītāja lomas?
  • Kam veltīt savu laiku un enerģiju?
  • Kā efektīvi komunicēt ar komandu?
  • Kā virzīt pārmaiņas un attīstību?
  • Kā strādāt ar darbinieku pretestībām?
  • Kā deleģēt?
  • Kā Vadītājam izaugt līdz Līdera lomai?

Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem meklēsim seminārā “Efektīvs Vadītājs”.

Kursa ieguvumi:

Uzlabota vadītāju cilvēku vadīšanas kvalitāte caur:

  • apskatītām vadītāju biežākajām kļūdām un risinājumiem to labošanai;
  • apkopotiem aktuālākajiem vadības rīkiem;
  • apgūtām ikdienas vadīšanas darbam būtiskākajām iemaņām;
  • atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem.

Treneris:
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)

  • Strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem.             
  • Vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV u.c.        
  • Bijis IBM un Scania mārketinga vadītājs Latvijā.
  • Vadījis līdzīgas apmācības: LR Valsts Kanceleja, Valsts ieņēmumu dienests, Latvijas Universitātes administrācija, Latvenergo, Jeld-Wen, Klondaika, Lattelecom, Sadales tīkls, Valsts Administrācijas skola, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija, Sarkanā Krusta Medicīnas koledža, Nukleārās Medicīnas centrs, SAF Tehnika, BTA, Balta, Ergo, Latio, TEVA, Mylan, Olainfarm, Rolling!, Lanordija, Hanzas Maiznīca, VISMA, Nord Connect, Ramirent, Wurth u.c. organizācijās.
  • Raksta vadības un pārdošanas tēmām veltītu blogu.


Programma:
divas treniņu dienas/16 akadēmiskās stundas

DIENAS SATURS VINGRINĀJUMI
Diena I 

VADĪTĀJS

SARUNAS,
VADĪBA

LAIKS 

pilna diena 
8 akadēmiskās stundas
Ievads – Kādi ir vadīšanas biežākie izaicinājumi?             
  • Vadības rīks A: Vadīšanas trīs līmeņi
Vadītāja lomas un pienākumi
  • Vadības rīks B: Mintsberga lomu grupējums
Sarunas ar Darbinieku un/vai Klientu vadība
  • Vadības iemaņas Nr.1: Aktīvā klausīšanās
Vadītāja laika izlietojums, tā vadība
  • Vadības rīks C: Svarīgā & Steidzamā matrica
Vadītāja laika izlietojums, tā vadība
  • Paņēmieni "papildus laika" atrašanai
Attīstības virzīšana
  • Vadības rīks D: Rezultatīvu pārmaiņu formula
Pašportrets:  
Ko es daru? Kas man izdodas? Kas sagādā gandarījumu?
                              
Vingrinājums:
Kā darbiniekam "likt runāt"?

Vingrinājums:
Ko es daru ikdienā?

Mājas darbs I:
Reāli laika patēriņa fiksēšana un analīze
Diena II

PRETESTĪBAS

DELEĢĒŠANA

LĪDERIS


pilna diena
8 akadēmiskās
 stundas

                                    

Pretestība pārmaiņām. Kā tā mēdz izpausties?
  • Vadības rīks E: Populārāko atrunu saraksts
Darbinieku attieksmju koriģēšana
  • Vadības iemaņas Nr.2: Sokrātiskie jautājumi
Deleģēšana ikdienā
  • Principi ("Pie kā ir mērkaķis?") un Process
Praktiskā darbu plānošana
  • "Nogriežņu princips" praksē
Motivēšana
  • Svarīgākais jautājums: "Kāpēc?"
Vadītāja un Līdera lomas
  • Vadības rīks F: Vadītāja un Līdera uzdevumi                          
Mājas darbi:
Kopīga pieredzes analīze

Vingrinājums
Kā delikāti mainīt darbinieku viedokli

Vingrinājums
Vadītāja un Līdera pieeju atšķirība

Mājas darbs:
Pārmaiņu un tās ieviešanu Plāns un Realizācija                                

Atsauksmes:

 "Apmācības pasniegtas veidā, kas ļauj teorētiskās zināšanas sasaistīt ar situācijām praksē, lai to turpmāk pilnveidotu. Pretstatā vairumam semināru, visiem grupas dalībniekiem bija iespēja aktīvi iesaistīties, tādējādi gūstot jaunas iemaņas un redzējumu par turpmāk attīstāmo. Apmācību vadītāja spēju ļoti īsā laikā identificēt primāro zināšanu nepieciešamību komunikācijā semināra dalībniekiem atsevišķi un iestādei kopumā, kā arī atraktīvo komunikāciju, kas mācīšanos padarīja efektīvāku par vienkāršu tēmas noklausīšanos."

Baiba Valentinoviča
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija 

"Apmācību kursā "Efektīvs vadītājs" apguvām to, kā pareizāk būtu jārunā ar darbiniekiem, kā klausīties, lai dzirdētu un nerunāt pašiem. Kā arī daudzas citas lietas, kuras saistītas ar savu darbu plānošanu un deleģēšanu. Novērtēju atvērtu un draudzīgu trenera attieksmi pret apmācību dalībniekiem."

Ilona Kuzmina
Foodout

"Liels paldies par apmācībām, tās tiešām bija vērtīgas gan man individuāli, gan mūsu grupai kopīgi, jo ilgi vēl darbā pārrunājām gūtās atziņas gan par laika plānošanu ikdienā, gan par Sokrāta jautājumiem, kas mums vēl kopīgi kolektīvā ir jāuzlabo. Ļoti novērtēju to, ka apmācību pirmajā dienā tika “noslēgts kontrakts”, t.i., mūs interesējošie jautājumi, uz kuriem guvām arī atbildes."

Sandija Kirkila
Valsts ieņēmumu dienests

 "Iegūto informāciju/zināšanas jau pielietoju darbā. Kurss tiešām palīdzēja paskatīties uz darbu no malas un izvērtēt - kas tad īsti ir steidzams, kādos jautājumos iemācīt un iedrošināt darbiniekus pašiem risināt situācijas. Tas tad arī jau veiksmīgi tiek pielietots un tam ir redzams rezultāts. Domāju, ka iegūtās zināšanas veicinās manas personīgās darbības kvalitātes uzlabošanos. Iemācoties deleģēt, varēšu vairāk laiku veltīt sevis pilnveidošanai un plānoti iztrādāt jaunus procesus darbības efektivitātes uzlabošanai."

Maija Cirkina
Zāļu valsts aģentūra 

 "Apmācības atgādināja par vadītāja lomām un uzdevumiem. Galvenais - nevajag pārvērtēt savu nozīmīgumu un objektīvi izvērtēt, kurš un cik ātri konkrētu uzdevumu var paveikt. Patika pasniedzēja vadīšanas stils. Ieteikumi par to, kā uzlabot komunikāciju un darba organizāciju tika papildināti ar piemēriem un uzdevumiem."

Ilze Andersone
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra

"Kopumā kurss šķita ļoti noderīgs un tieši laikā. Pēc kursiem es esmu jau iesācis pielietot vairākas lietas (mērkaķu sakopšana, aktīvā klausīšanās, sokrāta jaut.. u.c.) savā ikdienā un reāli jūtos labi. Pielietot šīs lietas ikdienās ir samērā vienkārši, tikai par tām jaatcerās un jāpraktizējās."

Guntis Karulis
Lattelecom


Pieteikuma anketa


















 . Uzzināt vairāk