Efektīvs vadītājs #1. Cilvēku vadīšana
Datums: 11., 18., 25. maijs, 1. jūnijs | Laiks: 13:30-17:30 | Vieta: Mācības tiešsaistē | Dalības maksa: 445 EUR + PVN
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem cilvēku vadīšanas procesa uzlabošanai.
Vadītāja ikdiena ir piepildīta ar darbiem, pienākumiem un izaicinājumiem: jākomunicē ar darbiniekiem, jāpaspēj ikdienas operatīvie uzdevumi, jāpanāk stratēģisko mērķu sasniegšana. Nereti šie mērķi ir jāsasniedz paaugstināta stresa apstākļos un neskatoties uz apkārtējo neizpratni vai pretestībām.
Kā lai vadītājs tiek galā ar šiem gluži vai “cilvēka-orķestra” izaicinājumiem?
Labā ziņa – šim izaicinājumam ir praktisks risinājums! Tiesa, ceļā uz to ir jāatbild uz niansētākiem jautājumiem. Kādas ir vadītāja lomas? Kā efektīvi komunicēt ar komandu? Kā virzīt pārmaiņas un attīstību? Kā strādāt ar darbinieku pretestībām? Kā deleģēt? Kam veltīt savu laiku un enerģiju? Kā Vadītājam izaugt līdz Līdera lomai?
Atbildes uz šiem jautājumiem - Kārļa Apkalna seminārā “Cilvēku vadīšana”.
Uzlabota vadītāju cilvēku vadīšanas kvalitāte ar:
TĒMAS |
SATURS |
VINGRINĀJUMI
|
---|---|---|
Sesija I
VADĪTĀJA LOMAS 4 akadēmiskās stundas |
Vadīšanas biežākie izaicinājumi
Atšķirīgi vadītāju tipi un lomas
Vadītāja lomas un pienākumi
|
Vingrinājums: Dalībnieku aktuālie vadības jautājumi Vingrinājums: Ko es daru? Kas man izdodas? Kas sagādā gandarījumu? |
Sesija II
SARUNAS VADĪBA 4 akadēmiskās stundas |
Komunikācijas process
Sarunas ar Darbinieku vadību
Aktīvās klausīšanās apguve
|
Vingrinājums: Kā darbiniekam "likt runāt"? Vingrinājums: Kādus Aktīvās klausīšanās elementus atpazīstam? |
Sesija III
PRETESTĪBAS VIEDOKĻA KOREKCIJA 4 akadēmiskās stundas |
Pretestība pārmaiņām. Kā tā mēdz izpausties?
Pārmaiņu un Attīstības plāns
Darbinieku attieksmju koriģēšana
|
Vingrinājums: Kā delikāti mainīt darbinieku viedokli Vingrinājums: Vadītāja un Līdera pieeju atšķirība |
Sesija IV
LAIKS UN PRIORITĀTES 4 akadēmiskās stundas |
Vadītāja laika izlietojums, tā vadība
Deleģēšana ikdienā
Vadītāja un Līdera lomas
|
Vingrinājums: Regulāro darbu laika aplēse Vingrinājums: Darbu prioritāšu "sijāšana" |
"Apmācības pasniegtas veidā, kas ļauj teorētiskās zināšanas sasaistīt ar situācijām praksē, lai to turpmāk pilnveidotu. Pretstatā vairumam semināru, visiem grupas dalībniekiem bija iespēja aktīvi iesaistīties, tādējādi gūstot jaunas iemaņas un redzējumu par turpmāk attīstāmo. Apmācību vadītāja spēju ļoti īsā laikā identificēt primāro zināšanu nepieciešamību komunikācijā semināra dalībniekiem atsevišķi un iestādei kopumā, kā arī atraktīvo komunikāciju, kas mācīšanos padarīja efektīvāku par vienkāršu tēmas noklausīšanos."
Baiba Valentinoviča
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija
"Apmācību kursā "Efektīvs vadītājs" apguvām to, kā pareizāk būtu jārunā ar darbiniekiem, kā klausīties, lai dzirdētu un nerunāt pašiem. Kā arī daudzas citas lietas, kuras saistītas ar savu darbu plānošanu un deleģēšanu. Novērtēju atvērtu un draudzīgu trenera attieksmi pret apmācību dalībniekiem."
"Liels paldies par apmācībām, tās tiešām bija vērtīgas gan man individuāli, gan mūsu grupai kopīgi, jo ilgi vēl darbā pārrunājām gūtās atziņas gan par laika plānošanu ikdienā, gan par Sokrāta jautājumiem, kas mums vēl kopīgi kolektīvā ir jāuzlabo. Ļoti novērtēju to, ka apmācību pirmajā dienā tika “noslēgts kontrakts”, t.i., mūs interesējošie jautājumi, uz kuriem guvām arī atbildes."
"Iegūto informāciju/zināšanas jau pielietoju darbā. Kurss tiešām palīdzēja paskatīties uz darbu no malas un izvērtēt - kas tad īsti ir steidzams, kādos jautājumos iemācīt un iedrošināt darbiniekus pašiem risināt situācijas. Tas tad arī jau veiksmīgi tiek pielietots un tam ir redzams rezultāts. Domāju, ka iegūtās zināšanas veicinās manas personīgās darbības kvalitātes uzlabošanos. Iemācoties deleģēt, varēšu vairāk laiku veltīt sevis pilnveidošanai un plānoti iztrādāt jaunus procesus darbības efektivitātes uzlabošanai."
Maija Cirkina
Zāļu valsts aģentūra
"Apmācības atgādināja par vadītāja lomām un uzdevumiem. Galvenais - nevajag pārvērtēt savu nozīmīgumu un objektīvi izvērtēt, kurš un cik ātri konkrētu uzdevumu var paveikt. Patika pasniedzēja vadīšanas stils. Ieteikumi par to, kā uzlabot komunikāciju un darba organizāciju tika papildināti ar piemēriem un uzdevumiem."
Ilze Andersone
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra
"Kopumā kurss šķita ļoti noderīgs un tieši laikā. Pēc kursiem es esmu jau iesācis pielietot vairākas lietas (mērkaķu sakopšana, aktīvā klausīšanās, sokrāta jaut.. u.c.) savā ikdienā un reāli jūtos labi. Pielietot šīs lietas ikdienās ir samērā vienkārši, tikai par tām jaatcerās un jāpraktizējās."
Guntis Karulis
Lattelecom