Mūsdienu rakstiskā komunikācija
Datums: 07. un 09. jūnijs | Laiks: 9:00-12:30 | Vieta: Mācības tiešsaistē | Dalības maksa: 165 EUR + PVN
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Ikvienam, kam ir nepieciešama kvalitatīva saziņa mūsdienu biznesa vidē, rakstiskās komunikācijas
ar klientiem kvalitātes uzlabošanai.
Uz papīra, ar pildspalvu mūsdienās mēs rakstām mazāk, tomēr rakstiskā komunikācija, izmantojot virtuālās saziņas rīkus, kļūst intensīvāka un nozīmīgāka. Attiecības ar kolēģiem, klientiem, iesaistītajām pusēm, biznesa lēmumi, finansējuma piesaiste un pat uzņēmuma pastāvēšana ir atkarīga no tā, cik efektīvi protam komunicēt rakstiski. Mēs rakstām e-pastus, izmantojam tūlītējo ziņapmaiņu, SMS, mēs gatavojam prezentācijas, biznesa plānus un pārskatus. Mēs mācāmies komunicēt precīzi, lakoniski, fokusēti, arī – gramatiski pareizi.
Mēs zinām, ka:
Kā mēs mūsdienās komunicējam biznesa vidē? Kādas ir īpatnības, jauninājumi? Kā ziņu ietērpt rakstītos vārdos? Kādus kanālus izvēlēties? Kādas ir raksturīgākās kļūdas? Kāda ir rakstiskās biznesa komunikācijas etiķete? Kā izvairīties no konfliktiem? Kā konfliktus risināt? Kas ir Emoji un ko ar tiem iesākt? Vai protam rakstīt “pareizi”? Vai komati mūsdienās vēl vajadzīgi?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem – Baibas Apkalnas seminārā “Mūsdienu rakstiskā komunikācija biznesa vidē”.
Pēc apmācībām sagaidāms:
TĒMAS |
SATURS |
VINGRINĀJUMI
|
---|---|---|
Sesija I
ZIŅA, KANĀLS, E-PASTS 4 akadēmiskās stundas |
Komunikācija un komunikācijas fons
Mūsdienu komunikācijas kanāli
Rakstiskās ziņas veidošana
|
Diskusija: Kā ES komunicēju? Grupu darbs: Kompānijas rakstiskās komunikācijas pamatstruktūra, izaicinājumi Individuāls darbs: Sagatavot e-pasta vēstuli pēc dotās tēmas |
Sesija II
ETIĶETE, GRAMATIKA, EMOCIJAS 4 akadēmiskās stundas |
Lietišķās komunikācijas pamatelementi
Pārlasi! Labo!
Emociju vadība
|
Diskusija: Tipiskāko kļūdu apkopojums Grupu darbs: Darba situāciju analīze Diskusija: Grupas Emoji lietošanas paradumu karte |