Kam:
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem un īpašniekiem, kuriem neskaidrā vidē jāplāno
savu organizāciju attīstība.
Izaicinājums:
Biznesa vide mainās un attīstības ātrums nemitīgi pieaug, tāpēc daudzi tradicionāli vadības rīki mūsdienās vairs nesniedz vēlamos rezultātus.
2008.gadā šveicietis Aleksandrs Ostervalders (Alexander Osterwalder) prezentēja
Biznesa Modelēšanas (Business Model Canvas) metodoloģiju. Desmit gadu laikā uz
Business Model Canvas bāzes ir izstrādāta sistēma, kura ļauj strukturēti un prognozējami
uzņēmumos vadīt inovācijas.
Kā aprakstīt jebkuru biznesu? Kā analizēt Klientiem piedāvāto Vērtību? Kā pārbaudīt inovāciju hipotēzes? Kā veidot un vadīt biznesa modeļu portfeļus? Kā kontrolēti vadīt biznesa riskus un ieviest pārdomātas inovācijas?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem vebināru ciklā “Neievainojama organizācija”.
Mācību ieguvumi:
Strukturēts inovāciju process uzņēmumā ļauj:
- meklēt un sistemātiski analizēt uzlabojumu iespējas biznesā;
- optimāli izmantot kompānijas resursus;
- proaktīvi sagatavoties biznesa vides pārmaiņām;
- operatīvi formulēt un vērtēt attīstības stratēģisko izvēļu variantus.