Kam:
Profesionāļiem, kuri pārdošanas tehnikas vēlas attīstīt padziļināti. Īpaši noderīgs proaktīvajiem (aģenti, pārstāvji, outbound telesales) un B2B pārdevējiem.
Izaicinājums:
Drēbes nezinātājiem Pārdevēja dzīve šķiet vienkārša: smaidi, sazvanies ar interesantiem cilvēkiem, labi izskaties un iekasē pienākošās prēmijas. Tomēr realitāti sastapušie zina, ka Pārdevēja dzīve nebūt nav viegla.
Var meklēt smalkus procesu aprakstus vai lasīt gudro padomu grāmatas, taču neviens joprojām nav izdomājis formulu, kura pateiktu priekšā, kā rīkoties vienmēr atšķirīgās un negaidītās pārdošanas situācijās. Īpaši negaidītas tās mēdz būt pakalpojumu, līdzīgu produktu, “grūto klientu” vai B2B pārdošanā.
- Kā esošo Produktu savienot ar konkrētā Klienta vajadzībām?
- Kā aktualizēt Klienta vajadzības?
- Kas ir un kas nav mana Produkta
Priekšrocības?
- Ko no manis gaida atšķirīgi B2B pircēji?
- Kā paskaidrot
servisa ieguvumus?
- Kā draudzīgi risināt Klienta iebildumus?
- Kā pārdot,
ja Klients manipulē vai ir agresīvs?
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem.”
Kursa ieguvumi:
Pārdevēju uzlabotas iemaņas pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos ar:
- Atkārtotu pārdošanas sarunas struktūru un 1.līmeņa iemaņām;
- Vispārīgu iemaņu piemērošanu ikdienā pārdodamam Produktam;
- Padziļinātu atšķirīgu Klientu motivāciju izpratni;
- Iemaņām aktualizēt Klienta Vajadzības;
- Atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem.

Treneris:
Kārlis Apkalns
- 10+ gadus biznesa iemaņu treneris & konsultants
- Akadēmiska prakse Latvijas TOP biznesa augstskolās
- Mārketinga, Stratēģiskā mārketinga pieredze
- 350+ grupas, 25+ tēmas, 100+ orģinālsemināri
- Strādājis ar infogr.am, SAF Tehnika, Siemens, Exigen, VISMA, LMT, Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Toyota, Peugeot, Ramirent, Wurth, Baltic Data, Rolling!, Hanzas Maiznīca, 3M u.c.