Pārdošanas būtība
Seminārs Braiena Treisija pasākuma dalībniekiem


Datums:
27. februāris 

Vieta:    
Mercure Hotel, Elizabetes iela 101

Laiks: 
9:00 līdz 17:00 

Treneris:
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)

  • Strādā ar Rīgas Ekonomikas Juridiskās augstskolas (SSE Riga) studentiem
  • Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV u.c.        
  • bijis IBM un Scania mārketinga vadītājs Latvijā
  • veicis pētījumus par Latvijas valsts tēla komunikāciju
  • vadījis līdzīgas apmācības Latvijas Universitātes administrācija, Valsts Ieņēmumu dienests, Exigen, VISMA, infogr.am, Siemens, SAF Tehnika, LMT, Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Latio, TEVA, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Domino, Franks House, TNS, Toyota, Peugeot, Volkswagen, Ramirent, Wurth, Elfa Distrelec, Baltic Data, Rolling!, 3M u.c. 

Kam:

Cilvēkiem, kuri prezentē idejas un produktus, pārliecināšanas efektivitātes uzlabošanai.

Izaicinājums:

Pārdošana – tā ir spēja panākt, lai apkārtējie dara to, kas nepieciešams Tev.

Varbūt esi idejas autors un centies panākt kolēģu atbalstu savam projektam. Varbūt esi vadītājs un sekmē komandas motivētu darbošanos mērķu virzienā. Varbūt esi pārdevējs un rūpējies, lai Klienti savu budžetu atdotu tieši par Tavas kompānijas produktiem. Varbūt esi mamma un no rīta centies pierunāt savu bērnu bez niķošanās doties uz bērnudārzu. Visos šajos gadījumos Tavu mērķu sasniegšanu sekmēs pārdošanas iemaņas.

Kā panākt, lai citi cilvēki dara to, kas vajadzīgs man?

Šis izaicinājums ved   pie jau niansētākiem jautājumiem. Kāda ir optimāla sarunas struktūra? Kā sarunu vadīt? Kā parādīt sava piedāvājuma Vērtību? Kas ir un kas nav Priekšrocības? Kas jādara, lai daudzsološa saruna novestu pie Tev vēlama iznākuma?   

Atbildes uz šiem jautājumiem – Kārļa Apkalna seminārā “Pārdošanas būtība”.

Kursa ieguvumi:

Uzlabota spēja pārliecināt un ietekmēt apkārtējos caur: 
  • precīzu izpratni par efektīvas sarunas struktūru; 
  • apskatītām biežākajām pārliecināšanas kļūdām un ceļiem to labošanai; 
  • apgūtām katram sarunas posmam būtiskākajām iemaņām; 
  • atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem.

Programma:
viena diena/8 akadēmiskās stundas

TĒMAS SATURS VINGRINĀJUMI
SARUNA

SARUNAS
KONTROLE

PIEDĀVĀJUMA

VĒRTĪBA

pilna diena
8 akadēmiskās stundas

          

Ievads – Kas ir pārdošana? Kāpēc latvieši nemīl pārdot?
  • Kad Klients pērk?
Sarunas cikls - atvērt, izzināt, prezentēt, noslēgt
  • Pārliecināšanas cikla trīs tipiskās kļūdas
Posmi atvērt un izzināt - Sarunas vadība           
  • Iemaņa Nr.1 - Aktīvā klausīšanās
Posms prezentēt - Kā parādīt piedāvājuma Vērtību?
  • Iemaņa Nr.2 - Vērtības formula
Posms noslēgt - Kā panākt Vienošanos?           
  • Iemaņa Nr.3 - Noslēgšanas tehnikas: Kāpēc un Kā?               
Apkopojums - Tālākās Izaugsmes Soļi un Plāns
  • Pārdošana: Māksla? Matemātika?                                          





Sarunas kontroles vingrinājums



Piedāvājuma Vērtības celšana