PĀRDOŠANAS Kapteiņu Brokastis
Pārdošana: Tendences, Apmācības un Personības
Pārdevēja 12 pērtiķi:
personības šķēršļi pārdošanā
Lai uzlabotu rezultātus, ir populāri attīstīt darbinieku motivāciju, prasmes un iemaņas. Tomēr, kā uzņēmums uzzina, kas tieši konkrētajam darbiniekam ir attīstāmās jomas? Var mērīt pēc sasniegtā rezultāta, taču, kā varam zināt, ka sasniegtais ir darbinieka labākais iespējamais sniegums?
Par šiem izaicinājumiem – treneris Dmitrijs Kalniņš-Bergs
Dmitrijs Kalniņš-Bergs
- SIA Know House valdes priekšēdētājs, biznesa konsultants un treneris
- 15+ gadu pieredze mārketingā, pārdošanā, apmācībās, izpētē, konsultācijās, auditos
- Sertificēts “Fear free prospecting & self promotion” treneris
- Pārdošanas barjeru novērtēšanas skalas “SPQ Gold” konsultants
- Strādājis ar VID, Latvijas Valsts meži, SEB, Deloitte, Linstow, Philip Morris, Euroaptieka, Grindex, Galleria Riga, Domenikss, Amserv, Sixt, Cemex, LMT, Tele2, Lattelecom u.c.
Pārdošana 21.gadsimtā
Populārs ir teiciens:
“pārdošana vienmēr ir tā pati pārdošana”.
Tomēr ne mazāk patiess būs arī pretējs apgalvojums: “dažādas pārdošanas
mēdz arī atšķirties, piedevām, atšķirties būtiski. Pārdošana Latvijā un
pasaulē. Attālinātā pārdošana. Tehnoloģijas pārdošanā un klientu piesaistē. Kas
raksturo globālu produktu pārdošanu globālos tirgos 21.gadsimtā?
Par to – mūsu eksperts Lauris Lietavietis
Lauris Lietavietis
- Infogr.am
pārdošanas
direktors pasaulē
- Prezi pārdošanas direktors
EMEA
- Bijis Delfi
pārdošanas vadītājs un Gemius
biznesa attīstības direktors
- Titula Pārdošanas
guru 2005 ieguvējs
- Pieprasīts konsultants un konferenču runātājs
Kā pārdevēji mācās?
Katras motivācijas
sistēmas mērķis ir “nodrošināt vēlamās rīcības un vēlamos rezultātus”. Tomēr,
ja pārdevējam nav vajadzīgo iemaņu, ar motivāciju visbiežāk nepietiek. Kādi ir
izaicinājumi pārdevējam svarīgo iemaņu apgūšanā?
Par to – treneris
Kārlis Apkalns
- 10+ gadus biznesa iemaņu treneris & konsultants
- Akadēmiska prakse Latvijas TOP biznesa augstskolās
- Mārketinga, Stratēģiskā mārketinga pieredze
- 350+ grupas, 25+ tēmas, 100+ orģinālsemināri
- Strādājis ar infogr.am, SAF Tehnika, Siemens, Exigen, VISMA, LMT,
Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Pfizer,
Mylan, Olainfarm, Toyota, Peugeot, Ramirent, Wurth, Baltic Data, Rolling!,
Hanzas Maiznīca, 3M u.c.
Datums: 30. maijs | Laiks: 9:00 līdz 13:00 | Vieta: Hanza Hotel, Elijas iela 7 | Dalības maksa: 30 EUR + PVN*
* Vietu skaits ir ierobežots (12)