PĀRDOŠANAS Kapteiņu Brokastis

Pārdošana: Tendences, Apmācības un Personības

Pārdevēja 12 pērtiķi:
personības šķēršļi pārdošanā

Lai uzlabotu rezultātus, ir populāri attīstīt darbinieku motivāciju, prasmes un iemaņas. Tomēr, kā uzņēmums uzzina, kas tieši konkrētajam darbiniekam ir attīstāmās jomas? Var mērīt pēc sasniegtā rezultāta, taču, kā varam zināt, ka sasniegtais ir darbinieka labākais iespējamais sniegums?

Par šiem izaicinājumiem – treneris Dmitrijs Kalniņš-Bergs

Dmitrijs Kalniņš-Bergs 

  • SIA Know House valdes priekšēdētājs, biznesa konsultants un treneris
  • 15+ gadu pieredze mārketingā, pārdošanā, apmācībās, izpētē, konsultācijās, auditos
  • Sertificēts “Fear free prospecting & self promotion” treneris
  • Pārdošanas barjeru novērtēšanas skalas “SPQ Gold” konsultants
  • Strādājis ar VID, Latvijas Valsts meži, SEB, Deloitte, Linstow, Philip Morris, Euroaptieka, Grindex, Galleria Riga, Domenikss, Amserv, Sixt, Cemex, LMT, Tele2, Lattelecom u.c.

Pārdošana 21.gadsimtā

Populārs ir teiciens: “pārdošana vienmēr ir tā pati pārdošana”.  Tomēr ne mazāk patiess būs arī pretējs apgalvojums: “dažādas pārdošanas mēdz arī atšķirties, piedevām, atšķirties būtiski. Pārdošana Latvijā un pasaulē. Attālinātā pārdošana. Tehnoloģijas pārdošanā un klientu piesaistē. Kas raksturo globālu produktu pārdošanu globālos tirgos 21.gadsimtā?

Par to – mūsu eksperts Lauris Lietavietis

Lauris Lietavietis

  • Infogr.am pārdošanas direktors pasaulē
  • Prezi pārdošanas direktors EMEA
  • Bijis Delfi pārdošanas vadītājs un Gemius biznesa attīstības direktors
  • Titula Pārdošanas guru 2005 ieguvējs
  • Pieprasīts konsultants un konferenču runātājs

Kā pārdevēji mācās?

Katras motivācijas sistēmas mērķis ir “nodrošināt vēlamās rīcības un vēlamos rezultātus”. Tomēr, ja pārdevējam nav vajadzīgo iemaņu, ar motivāciju visbiežāk nepietiek. Kādi ir izaicinājumi pārdevējam svarīgo iemaņu apgūšanā?

Par to – treneris Kārlis Apkalns

Kārlis Apkalns

  • 10+ gadus biznesa iemaņu treneris & konsultants
  • Akadēmiska prakse Latvijas TOP biznesa augstskolās
  • Mārketinga, Stratēģiskā mārketinga pieredze
  • 350+ grupas, 25+ tēmas, 100+ orģinālsemināri
  • Strādājis ar infogr.am, SAF Tehnika, Siemens, Exigen, VISMA, LMT, Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Toyota, Peugeot, Ramirent, Wurth, Baltic Data, Rolling!, Hanzas Maiznīca, 3M u.c.

Datums: 30. maijs | Laiks: 9:00 līdz 13:00 | Vieta: Hanza Hotel, Elijas iela 7 | Dalības maksa: 30 EUR + PVN*

* Vietu skaits ir ierobežots (12)

Pieteikuma anketa