Kam:
Ekspertiem, vadītājiem un līderiem komunikācijas efektivitātes paaugstināšanai.
Izaicinājums:
Mūsdienu izglītības sistēma māca analītisko, dažkārt dēvētu arī par kritisko domāšanu. Ko savā dzīves ceļā dara skolā gājušie ļaudis? Analizē un kritizē!
Lai šādi domājošs cilvēks vēstījumu pieņemtu, viņam ir nepieciešama izvērsta informācija un arī pietiekams laiks šīs informācijas apstrādāšanai. Tomēr dzīves temps kļūst ātrāks, aktuālās informācijas daudzums pieaug ģeometriskā progresijā, bet skaidrojamie lēmumi kļūst arvien sarežģītāki. Pilnas informācijas nav nekad, un laiks tās pamatīgai analīzei ir vēl retāk!
Kā katru ziņu pasniegt un pamatot kārtējam lēnīgi analizējošam pretimnācējam?
Risinājumu sniedz jau sentēvu piekoptā Stāstu metode, kurā ir paustas arī mūsu bērnībā izbaudītās pasakas. Stāstniecība nodod vēstījumu, neizaicinot un nemēģinot spēkoties ar analītiskā domātāja kritisko prātu!
Tomēr Iedarbīgs Stāsts nemēdz būt nejaušs, tam ir iekšējas likumsakarības.
Kā izveidot un izstāstīt iedarbīgu Stāstu?
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns attīstošas izklaides formāta seminārā “Stāstniecība”.

Treneris:
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)
- Latvijas TOP biznesa treneris, izveidojis seminārus par 20+ tēmām;
- trenējis Latvijas valsts pārvaldes augstākā līmeņa vadītājus, Latvijas Bankas un Latvijas Universitātes, Valsts Ieņēmumu dienesta, Latvenergo administrācijas komandas, Latvijas vadošos start-up uzņēmumus un 400 citas organizācijas;
- līdzīgas apmācības vadījis Latvijas banka, Emergn, Schneider Electric, Latvenergo, AstraZeneca, Visma, infogr.am u.c. komandām;
- strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem;
- raksta vadības un pārdošanas tēmām veltītu blogu.