Kam:
Komunikācijas, personāla, vadības komandām spēcīgākas iekšējās kultūras veidošanai.
Izaicinājums:
Organizācijas ikdienā iekšējā un ārējā komunikācija arvien vairāk saplūst. Uz ārpusi izveidot no organizācijas iekšienes atšķirīgu tēlu vairs nav iespējams. Tādēļ iekšējā kultūra kļūst par organizācijas konkurētspējas priekšrocību un reputācijas veidošanas stratēģisko pamatu.
Visas kompānijas meklē “Svēto Grālu” – spēcīgas iekšējās kultūras formulu, kura ļautu piesaistīt labākos darbiniekus, veidot klientus par kompānijas vēstnešiem, un galu galā, ko tur slēpt, pelnīt vairāk. Tomēr tikai nedaudzām tas izdodas.
Kā veidot ilgtermiņa attiecības īstermiņa lojalitātes laikmetā? Un kādēļ “visas laimīgās kompānijas ir līdzīgas, bet katra nelaimīgā ir nelaimīga savā veidā”? Lielais noslēpums ir, ka… ne vienmēr viss ir vienlīdz svarīgi.
Kā iekšējās kultūras veidošanā atrast pareizos spēka pielikšanas punktus un koncentrēt resursus uz tiem?
Lai atrisinātu šo izaicinājumu, atbildēsim uz niansētākiem jautājumiem. Kādēļ iekšējā kultūra kļūst par ārējo reputāciju? Kā no informācijas izsijāt ziņu un ietērpt to stāstā? Kāda ir neredzamā, bet īstā ietekmes un varas gravitācija organizācijā un kā ar to strādāt? Kuri kanāli ir efektīvi un kā tos izmantot? Kā veidot iekšējo komunikāciju pārmaiņās un krīzēs? Kādēļ darbinieki ir jūsu labākie komunikatori un kas notiek, ja tā nav?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem – Ivara Svilāna seminārā “Iekšējā kultūra kā organizācijas reputācijas pamats jeb Skaistums nāk no iekšām”.
Kursa ieguvumi:
Praktiski piemēri un plašāks skats par komunikācijas mehānismiem un rīkiem ļaus:
- Labāk saprast reputācijas veidošanās mehāniku;
- Efektīvāk pārveidot informāciju precīzos vēstījumos un ietērpt stāstos;
- Izveidot jūsu organizācijas iekšējās ietekmes karti;
- Atrast jaunas iespējas iekšējās komunikācijas kanālu un rīku izmantošanā;
- Labāk reaģēt krīžu situācijās un izmantot iekšējos resursus to risināšanā.
Kursa forma:
- Lekcijas un diskusijas, personīgās pieredzes analīze un sistematizēšana
- Grupu darbi, Case studies analīze
- Pieredzes stāsti un diskusijas, kuru laikā mācīsimies viens no otra

Treneris:
Ivars Svilāns
- Komunikācijas praktiķis ar 30+ gadu pieredzi;
- Strādājis mediju, finanšu, mazumtirdzniecības, izglītības industrijās – Latvijas Radio, Swedbank, Maxima Latvija, Rīgas Tehniskā universitāte, Latvijas Banka;
- Žurnālista pieredze izklaides, ziņu un analītikas raidījumos devusi iespēju saprast komunikācijas un ziņu veidošanās mehānismus;
- Komunikācijas vadīšana dažādos uzņēmumos cauri finanšu krīzei, uzņēmumu vērtību pārbūvēm, biznesa modeļu maiņām u.c. ļāva iegūt krīžu vadības pieredzi;
- Lekcijas augstskolās un uzņēmumu konsultēšana palīdzējusi apkopot pieredzi un ieraudzīt likumsakarības, ko var izmantot uzņēmumi un iestādes ikvienā darbības jomā;
- Banku augstskolas uzņēmējdarbības vadīšanas bakalaurs un maģistrs;
- Latvijas sabiedrisko attiecību profesionāļu asociācijas (LASAP) biedrs;
- Vairāku komunikācijas nozares gada balvu ieguvējs;
- Žurnāls “Pastaiga” savulaik atzinis par vienu no TOP13 ''Latvijas PR haizivīm".