Neievainojama organizācija:
Kam:
Uzņēmumu un organizāciju vadītājiem un īpašniekiem, kuriem neskaidrā vidē jāplāno
savu organizāciju attīstība.
Izaicinājums:
Biznesa vide mainās un attīstības ātrums nemitīgi pieaug, tāpēc daudzi tradicionāli vadības rīki mūsdienās vairs nesniedz vēlamos rezultātus.
2008.gadā šveicietis Aleksandrs Ostervalders (Alexander Osterwalder) prezentēja
Biznesa Modelēšanas (Business Model Canvas) metodoloģiju. Desmit gadu laikā uz
Business Model Canvas bāzes ir izstrādāta sistēma, kura ļauj strukturēti un prognozējami
uzņēmumos vadīt inovācijas.
Kā aprakstīt jebkuru biznesu? Kā analizēt Klientiem piedāvāto Vērtību? Kā pārbaudīt inovāciju hipotēzes? Kā veidot un vadīt biznesa modeļu portfeļus? Kā kontrolēti vadīt biznesa riskus un ieviest pārdomātas inovācijas?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem seminārā “Neievainojama organizācija”.
Semināra ieguvumi:
Strukturēts inovāciju process uzņēmumā ļauj:
- meklēt un sistemātiski analizēt uzlabojumu iespējas biznesā;
- optimāli izmantot kompānijas resursus;
- proaktīvi sagatavoties biznesa vides pārmaiņām;
- operatīvi formulēt un vērtēt attīstības stratēģisko izvēļu variantus.
Treneri:

Kārlis Apkalns
- Strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem.
- Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux, Statoil, SEB, Rietumu banka un citiem zīmoliem.
- Vadījis līdzīgas apmācības Latvenergo, TechnoNicol, Siemens, Nukleārās Medicīnas centrs, RTU Zaļo Tehnoloģiju inkubators u.c. organizāciju komandām.

Dāvids Štēbelis
- Starptautisku start-up dibinātājs: Alina, Fabula, EHO Textiles.
- 10+ gadus vadījis konsultāciju kompāniju, starp kuras klientiem – Kraft Foods, Procter&Gamble, Spilva, Coca-Cola, Credit24, Samsung u.c.
- Zaļo Tehnoloģiju inkubatora un EIT Climate-Kic biznesa treneris.
SESIJAS/TĒMAS |
SATURS |
VINGRINĀJUMI
|
---|---|---|
Sesija I
BUSINESS MODEL CANVAS
BIZNESA DZĪVOTSPĒJA
4 akadēmiskās stundas |
Ievads
Kā var aprakstīt jebkuru biznesu?
Biznesa vides analīze
Kā novērtēt biznesa modeļa dzīvotspēju?
|
Vingrinājums:
Vingrinājums:
Vingrinājums:
|
Sesija II
VĒRTĪBAS PIEDĀVĀJUMS
KLIENTU ANALĪZES RĪKI 4 akadēmiskās stundas |
Kas Klientam vajadzīgs?
Kā radīt jaunu Vērtības piedāvājumu?
Kā pārbaudīt piedāvājuma aktualitāti?
Kā būt radošam ierobežotu iespēju apstākļos?
|
Vingrinājums:
Mūsu Klientu Darbi/Problēmas un Iespējas Vingrinājums: Esošie Resursi - Jauns Vērtības piedāvājums |
Sesija III
BIZNESA IDEJU PĀRBAUDE
RISKU MAZINĀŠANA 4 akadēmiskās stundas |
Kā tirgū ieviest jaunus Produktus?
Kāpēc biznesa idejas cieš neveiksmi?
Kā pārbaudīt biznesa idejas?
Kā formulēt biznesa hipotēzes?
|
Vingrinājums:
Vingrinājums:
Vingrinājums:
|
Sesija IV
BIZNESA PORTFELIS
INOVĀCIJU SISTĒMA 4 akadēmiskās stundas |
Kā izveidot Neievainojamu Organizāciju?
Kādos virzienos meklēt inovācijas?
Kā inovēt tradicionālos biznesos?
Apkopojums
|
Vingrinājums:
Vingrinājums:
Turpmākie inovāciju soļi manā organizācijā
|