Kam:
Pārdošanas komandām un profesionāļiem, kuriem nepieciešamas vadlīnijas, iemaņas un paņēmieni ikdienas pārdošanas sarunu rezultativitātes uzlabošanai.Izaicinājums:
Pārdevēji un pārdošanas vadītāji daudz laika velta vakardienai, piemēram, rezultātiem un šodienai – situācijai tirgū. Bet rezultātu aplūkošana tos neuzlabo. Situācijas apspriešana to neizmaina. Kā pārdošanas komandām uzlabot rītdienu?
Apņēmīgi cilvēki saka – saplānosim aktivitātes un rīkosimies: sūtīsim e-pastus, zvanīsim, dosimies vizītēs! Tomēr pieredzējuši vadītāja zina – ar apņēmību vien nepietiek. Pēc neveikla zvana vai lempīgas vizītes klients var būt tālāk no pirkuma, nekā pirms neveiksmīgās aktivitātes.
Šī atziņa novada pie jau niansētākiem jautājumiem:
- Kā vadīt sarunu?
- Kā izzināt Klienta Vajadzības?
- Kā parādīt produkta Vērtību?
- Kas ir un
kas nav Priekšrocības?
- Kā Klientu virzīt uz vienošanos vai izzināt
Iebildumus?
- Kā aizstāvēt produkta Cenu?
- Cik izmaksā Atlaide un ko
izmantot Atlaides vietā?
- Kas jāizdara, lai it kā cerīga iespēja
pārvērstos taustāmā darījumā?
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Efektīva Darījumu Vadība”.
Kursa ieguvumi:
Pārdevēju uzlabota spēja pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos caur:
- Precīzu izpratni par pārdošanas sarunas struktūru
- Apskatītām pārdevēju biežākajām kļūdām un risinājumiem to labošanai
- Apgūtām katram pārdošanas sarunas posmam būtiskākajām iemaņām
- Atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem

Treneris:
Kārlis Apkalns
- 10+ gadus biznesa iemaņu treneris & konsultants
- Akadēmiska prakse Latvijas TOP biznesa augstskolās
- Mārketinga, Stratēģiskā mārketinga pieredze
- 350+ grupas, 25+ tēmas, 100+ orģinālsemināri
- Strādājis ar infogr.am, SAF Tehnika, Siemens, Exigen, VISMA, LMT, Tele2, Lattelecom, BTA, Balta, Ergo, Seesam, Citadele, Nordea, Reaton, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Toyota, Peugeot, Ramirent, Wurth, Baltic Data, Rolling!, Hanzas Maiznīca, 3M u.c.