Pārdošana #2. Tehnikas Meistariem
Datums: Turpinās pieteikšanās | Laiks: 9:00 - 18:00 | Vieta: Mercure Hotel, Elizabetes iela 101, Rīga | Dalības maksa: 490 EUR + PVN
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Lejupielādēt/izdrukāt semināra programmu
Profesionāļiem, kuri pārdošanas tehnikas vēlas attīstīt padziļināti. Īpaši noderīgs proaktīvajiem (aģenti, pārstāvji, outbound telesales) un B2B pārdevējiem.
Drēbes nezinātājiem Pārdevēja dzīve šķiet vienkārša: smaidi, sazvanies ar interesantiem cilvēkiem, labi izskaties un iekasē pienākošās prēmijas. Tomēr realitāti sastapušie zina, ka Pārdevēja dzīve nebūt nav viegla.
Var meklēt smalkus procesu aprakstus vai lasīt gudro padomu grāmatas, taču neviens joprojām nav izdomājis formulu, kura pateiktu priekšā, kā rīkoties vienmēr atšķirīgās un negaidītās pārdošanas situācijās. Īpaši negaidītas tās mēdz būt pakalpojumu, līdzīgu produktu, “grūto klientu” vai B2B pārdošanā.
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Pārdošana. Tehnikas Meistariem.”
Pārdevēju uzlabotas iemaņas pārdošanas iespējas (opportunities) pārvērst (conversion) darījumos caur:
DIENAS | SATURS | VINGRINĀJUMI |
---|---|---|
Diena I KLIENTA VAJADZĪBAS pilna diena 8 akadēmiskās stundas |
Ievads/Atkārtojums: Pirmajā semināra līmenī apgūtais Posms izzināt - Klienta Vajadzību aktualizēšana
|
Klientam būtiskākās vajadzības Dažādi Klienta amati un to vajadzības |
Diena II DARBS AR IEBILDUMIEM pilna diena 8 akadēmiskās stundas
|
Posms noslēgt - Iebildumu apiešana "bez spēka"
|
Klientu biežākie iebildumi Piegādātāja priekšrocības argumentu veidošana "Sliktie vārdi" manā industrijā |
"Ja man jānosauc divas atziņas, tad pirmā ir pārliecība, ka arī kultūras menedžera un pasākumu producenta darbs ir pielīdzināms pārdevēja darbam. Mūsu pārdodamie produkti ir specifiski, bet tiem var pielāgot šajā kursā iegūtās zināšanas, paņēmienus - un tas tiešām darbojas!
Otru nevar nosaukt par atziņu, bet vairāk par ieguvumu - tā ir lieliska iespēja paskatīties pašam uz sevi no malas (ļoti vērtīgi tiem, kas jau ilgus gadus strādā ar vienu un to pašu produktu), iespēja paskatīties uz savu ikdienu no malas un iedvesmoties jauniem darbiem, kā arī atsvaidzināt savu profesionālo pašpārliecību."
Sondra Lāce
Communication ART valdes locekle, arī mūziķu menedžere un pasākumu producente
"Visma Enterprise izvēlas apmācību sniedzējus, kuri palīdz atrisināt konkrētu mūsu uzņēmuma problēmu, jaunas zināšanas kombinējot kopā ar uzņēmuma esošo pieredzi un kompetencēm. Mums ir svarīgi nevis steigā nopirkt gatavu veikala uzvalku, par kuru var pēc tam nākties nožēlot iztērēto naudu, jo dēļ tā, ka jutīsimies tajā neērti, uzvilksim to retu reizi, bet gan ieguldīt savu laiku un naudu sadarbojoties ar kvalitatīvu drēbnieku, kurš iedziļinās mūsu vajadzībās un rada uzvalku, kuru ikdienā mēs tiešām valkāsim. Kārlis Apkalns ir mūsu drēbnieks, ar kuru jau sadarbojamies regulāri."
Artūrs Ernštreits
Visma, Produktu vadības direktors
"Labs kurss, lai sastrukturizētu jau esošās zināšas, paša secināto un dzirdētu arī citu pieredzi. Noderīgi, lai jaunās zināšanas iedzīvotos un palīdzētu komunikācijā, kas sniedz rezultātus."
Kārlis Spravņiks
SIA Pro Finance, Valdes loceklis
"Kārlis Apkalns viennozīmīgi ir pārdošanas guru. Formula ir vienkārša: ja vēlies iemācīties pārdot ar baudu gan sev, gan klientam + noslēgt izdevīgu darījumu visām pusēm = sazinies ar Kārli - viņš izdarīs pārējo!"
"Man šis kurss likās pārdomāts un noderīgs. No lietderības viedokļa šī ir labākā apmācība, kādā esmu bijusi. Patika:
"Ir lietderīgi paskatīties uz savu darbu no pirkšanas-pārdošanas perspektīvas. Tas ļauj izprast darījuma otras puses vajadzības un intereses, sastrukturēt darījumam nepieciešamo informāciju tā, lai pēc iespējas celtu savas idejas vai produkta vērtību, un plānotu tikšanos tā, lai tas ar vien biežāk rezultētos ar abpusēji veiksmīgu darījumu."
Indra Zomerovska
Iespējamā Misija, Partnerības un komunikācijas vadītāja
"2 paldies:
Sanita Krieviņa
Bankas "Citadele" Cēsu filiāles vadītāja