Kam:
Pieredzējušiem pārdevējiem un pārdošanas vadītājiem:- Pārdevēju iemaņu nostiprināšanai un papildināšanai
- Pārdošanas vadības funkcijas izpratnei un sistematizēšanai
Izaicinājums:
Pārdošanas process B2B pārdevējiem Lielo Klientu, Lēnā pārdošanas cikla vai Eksporta tirgos nes komplicētas un, dažkārt, grūti prognozējamas situācijas.
Lielie Klienti ir ne vien vilinošas iespējas, bet arī būtiski biznesam neveselīgu svārstību riski. Lēnais pārdošanas cikls ir ne vien iespēja labi sagatavoties, bet arī neskaidrība kad un vai vispār svarīgais pasūtījums atnāks. Eksporta tirgi ir ne vien bezgalīgs biznesa potenciāls, bet arī gandrīz tik pat bezgalīga neskaidrība par to, kas ir vēlamie pārdošanas kanāli un kā tieši tos ietekmēt.
Tomēr grūtības nemaina biznesa pamatmērķi: rentabli apgūt Klientus un viņu projektus.
Kā to sasniegt efektīvi un sistemātiski?
Šis izaicinājums ved pie jau niansētākiem jautājumiem. Kā kontrolēt pārdošanas sarunu saturu un kvalitāti? Kā efektīvi veidot kompānijas pārdošanas argumentus un pretargumentus konkurentiem? Kā kvalitatīvi izzināt Klienta vajadzības? Kā atpazīt Klientu manipulācijas? Kāds ir pirkšanas process un kā katrā tā posmā jāpiemērojas tā dalībniekiem? Kā prognozēt ienākumus un nepieciešamos iekšējos resursus? Kā sistematizēt informācijas apriti? Kādi KPI precīzāk signalizē par pārdošanas funkcijas “veselību”? Kā plānot laiku, prioritātes un tuvākos darbus mērķu sasniegšanai ar mazākiem komandas enerģijas tēriņiem?
Par to detalizētāk – Kārlis Apkalns seminārā “Pārdošana #3. Vadi Sevi un Komandu.”
Kursa ieguvumi:
Pieredzējušu pārdevēju spēja vadīt savu un komandas sniegumu caur:
- Izprastām advancētām pārdošanas iemaņām
- Apskatītiem svarīgākajiem Pārdošanas vadības modeļiem un rīkiem
- Iespēju piemērot Iemaņas, Rīkus savu kompāniju & produktu vajadzībām
- Atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem
Kursa forma:
- Lekcijas un diskusijas
- Personīgās pieredzes analīze un sistematizēšana
- Mājas darbi, to fiksēšana video un kopīgās pieredzes analīze

Treneris:
Kārlis Apkalns, MBA (Rīgas Biznesa skola)
- strādā ar Rīgas Ekonomikas augstskolas (SSE Riga) studentiem
- Latvijas vadošajās reklāmas aģentūrās strādājis ar Coca-Cola, Electrolux,
Statoil, SEB, Rietumu banka, AB.LV u.c.
- veicis pētījumus par Latvijas valsts tēla komunikāciju
- vadījis līdzīgas apmācības SAF Tehnika, infogr.am, Playgineering, LMT, Tele2, Lattelecom, Transcom, Nord Connect, BTA, Balta, Ergo, Seesam, VISMA, DPA, Trasta Komercbanka, Citadele, Nordea, Reaton, Latio, TEVA, Pfizer, Mylan, Olainfarm, Domino, Franks House, TNS, Toyota, Peugeot, Volkswagen, Ramirent, Wurth, Elfa Distrelec, Baltic Data, Rolling!, Lanordija, 3M u.c.