Intended for:
Organizational, personnel, marketing, financial, etc. managers as well as buyers who want to improve their ability to negotiate better terms.
Challenge:
We negotiate every day. We agree on the terms of the contract with the supplier or customer. We explain the distribution of work and delivery forms with our partner. We talk with the employee about the paid salary and with the employer - about the received.
Sometimes after negotiations we can be happy - we have achieved the best possible outcome and even more! But other times, after the talks, the feeling does not go away - we are divided! Better conditions, if not quite "deserved", were certainly achievable.
How to ensure that such a feeling has a rational basis as rarely as possible?
The good news is that the frequency of such situations can be significantly reduced! True, more nuanced questions must be answered on the way to a solution. What outcome of negotiations can we call optimal? What should you think about when preparing for negotiations? How to get and keep the initiative? How to estimate the potential benefit of negotiations? How to strengthen or depict confidence? What can we learn about negotiation from other cultures? How does negotiation position affect negotiation tactics? How to systematically apply different techniques and avoid the opponent's tactics?
We will find answers to these and other questions in the seminar "Transactional negotiations".
Benefits of the course:
Improved ability to reach self-interested agreements with:
-
answers to practical questions about real business situations;
-
a deeper understanding of the interlocutor's train of thought;
-
practical tools that can be used the same day;
-
skills to prepare for negotiations and not to accept the first offer.
The participants will most likely recover the funds invested in the seminar already in the first discussions!
Mārtiņš Vecvanags
-
Master's degree in business management, certified individual and team coach (Erickson International), member of the International Coaching Federation (ICF);
-
20+ years of management experience in the Baltics, Caucasus, Poland, manager of 1000+ employees, with a turnover of 150M+ EUR;
-
In 5 years, he trained 5000+ entrepreneurs and managers from the Baltic, Caucasus, Central Asian countries, USA, Spain, Sweden, Somalia, Israel, Italy, etc.;
-
Conducted trainings at RIMI (ICA/Ahold), Elvi, Maxima, Sanofi-Aventis, GlaxoSmithkline, Takeda, Ernst&Young, Circle K, Latvijas Banka, Swedbank, Bank of Georgia, Citadele Banka, Expobank, Norvik Bank, Nordea, SAF Tehnika, Stream Networks, BTA, If Insurance, Compensa Vienna Insurance Group, Fazer, Orcla, Olvi Group, Severstal, Metlife, Nissan, etc.
Program:
Two days in person | 12 academic hours
GALVENĀS DARBA METODES
-
Individuāls darbs
-
Darbs mazajās grupās un rezultātu apspriešana
-
Lomu spēles darbā ar komunikācijas instrumentiem
-
Mājas darbs ar personisko fokusa modeli
-
Atgriezeniskā saite no dalībniekiem
-
Trenera pieredze un atgriezeniskā saite
GALVENĀS TĒMAS
-
Iniciatīva un personiskā atbildība
-
Vadība, Vadītāja instrumenti un Komunikācija
-
Mērķi, Komanda un Deleģēšanas rīki
-
Personiskā efektivitāte un prioritāšu vadība
MĀCĪBU SATURS
Personīgā iniciatīva, attieksme un atbildība par rezultātu.
Personīgā atbildība mērķu sasniegšanā (lietas, ko varu/nevaru ietekmēt), risinājumi nevis problēmas.
Mērķis. Kas ir mērķis un kā to uzstādīt. Kāpēc vajag mērķus? Mērķis kā motivācijas instruments? Nav iespējams vadīt, ja nevaram izmērīt - vērtīgās aktivitātes un to definēšana vadītājiem. Personīgā fokusa modeļa izveide savām personīgajām vērtīgajām aktivitātēm.
Vadība. Vadības klasiskais 4 soļu cikls. Vadītājam ir jāmāk pielāgoties komandas vajadzībām un pielāgot komandu saviem mērķiem. Vadītāja lomas un uzdevumi. Vadītāja instrumenti. Ideju pārdošana kā iesaistes un augstāku rezultātu instruments
Komanda. Ja es māku vadīt trīs cilvēkus, tad mācēšu vadīt arī tūkstošus. Tu un darbs. Kas ir komanda un ar ko tā atšķiras no grupas vai pūļa? Kā komandas locekļi ietekmē komandu? Vadītāja loma komandas izveidē un kā to veidot – komandas gars, mērķtiecība un iekšējā drošība. Deleģēšanas būtība, jēga un ietekme uz komandu.
Komunikācija. Galvenie komunikācijas principi. Informācijas līnija un komunikācijas apļi. Attieksme pret kritiku. Galvenās komunikācijas kļūdas, ko pieļauj vadītāji. Atgriezeniskā saite – spēcīgs vadītāja instruments.
Personīgā efektivitāte. Man nebija laika – atruna vai realitāte? Prioritāšu domāšana un disciplīna. Kā paveikt svarīgo un virzīties pretī mērķim? Darīt pareizos darbus vai darīt darbus pareizi? Laika zagļi. Kā cīnīties ar faktoriem, kas samazina efektivitāti?
Ieradumu veidošana. Kā pieaugušiem cilvēkiem izveidot jaunus ieradumus un veikt pozitīvas uzvedības pārmaiņas. 18 praktiski padomi jaunu ieradumu veidošanas procesam.
Personīgā attīstība. Praktisks mērķu noteikšanas vingrinājums, kopējot treneri un savu tiešo vadītāju.