Kam:
Moderniem profesionāļiem, kuri ir mērķtiecīgi savas produktivitātes izkopšanā.
Izaicinājums:
Daudzi profesionāļi tiecas uz super-produktīvo fokusa stāvokli, kuru ungāru psihologs ar neizrunājamo uzvārdu Csikszentmihalyi [tʃiːksɛntmiːˌhɑːjiː] sauc par FLOW, plūsmas stāvokli.
Tomēr mūsdienu realitāte ir ārēju kairinātāju pārbagātība un konstanti informācijas plūdi. Tāpēc trauslo flow stāvokli sasniegt un noturēt ir ļoti grūti.
Kā varam kontrolēt savu flow stāvokli un noturēt optimālu produktivitāti?
Produktivitātes guru Deivids Allens saka: “Mūsu prāts ir lielisks ideju radīšanai, bet nepiemērots to glabāšanai.” Lai fokusētu enerģiju vērtīgākajai – radošajai aktivitātei, nepieciešama atbalsta sistēma, kura atslogotu no liekiem iekšējiem procesiem un ārējiem kairinātājiem. Populārais autors Tiago Forte šādu sistēmu dēvē par otrajām smadzenēm.
Kādu jomu kārtošana nes lielāko produktivitātes ieguvumu? Kā organizēt informācijas plūsmu? Kā automatizēt regulārus pienākumus? Kā pieskatīt savu fizioloģisko stāvokli? Kādi tehnoloģiju rīki var atslogot mūsu ikdienu? Kādi fiziski produkti var veidot otrās smadzenes? Kādi avoti var kalpot turpmākiem produktivitātes pētījumiem?
Atbildes uz šiem un citiem jautājumiem – Kārļa Apkalna seminārā “Otrās smadzenes”.
Kursa ieguvumi:
Spēja praktiski uzlabot savu produktivitāti ar:
-
apskatītām produktivitātes kļūdām un risinājumiem to labošanai;
-
apskatītiem konkrētiem risinājumiem mūsu otro smadzeņu sistēmai;
-
atkārtošanai un iemaņu uzturēšanai parocīgiem izdales materiāliem.
Kārlis Apkalns
-
MBA (Rīgas Biznesa skola).
-
Latvijas TOP biznesa treneris, izveidojis seminārus par 20+ tēmām.
-
Trenējis Latvijas valsts pārvaldes augstākā līmeņa vadītājus, Latvijas Bankas un Latvijas Universitātes, Valsts Ieņēmumu dienesta, Latvenergo administrācijas komandas, Latvijas vadošos start-up uzņēmumus un 400 citu organizāciju komandas.
-
Strādā ar Rīgas Biznesa skolas studentiem.
Programma:
2 tiešsaistes mācību sesijas | 8 akadēmiskās stundas
Sesija I
FIZISKIE RISINĀJUMI
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Kas ir produktivitāte? Kā to sasniegt?
-
Izaicinājumi profesionālajā vidē
Kā optimizēt informācijas plūsmu?
-
Nogriežņi / Fiziskā organizēšana
Kā kārtot darbu plūsmu?
-
Ergonomika / Telpas attīrīšana
Kā kontrolēt fizioloģiju?
-
Gaiss / Ūdens / Prāts
VINGRINĀJUMI
Vingrinājums:
Produktivitātes izaicinājumi
Vingrinājums:
Darba organizācijas prakse
Vingrinājums:
Izmantotie telpas risinājumi
Vingrinājums:
Izmantotie ķermeņa vadības rīki
Sesija II
TEHNOLOĢIJU RISINĀJUMI
4 akadēmiskās stundas
MĀCĪBU SATURS
Kā optimizēt digitālo informāciju plūsmu?
-
E-pasti / Informācijas glabāšana u.c.
Kā automatizēt rutīnas darbus?
-
Dokumenti u.c. automatizācija
Kā monitorēt sevi un savu fizioloģiju?
-
Digitālie asistenti
Kā ieviest praktiskas izmaiņas ikdienā
-
Turpmāko soļu plāns
VINGRINĀJUMI
Vingrinājums:
Informācijas vadības prakse
Vingrinājums:
Izmantotie digitālie rīki
Vingrinājums:
Iemīļotās aplikācijas un digitāli rīki
Vingrinājums:
Praktisko rīcību plāns