Kā atrast jaunu Klienta vērtību?
Katrai organizācijai, uzņēmumam un iestādei ir savi iemesli, kādēļ to darbinieki piedalās mācībās. Šajā gadījumā tulkošanas aģentūras "Native Localization" vadītājam Didzim Grausam ir ļoti konkrēta vajadzība, kādēļ viņš nolēma piedalīties Master Training organizētās Stratēģiskās vadīšanas mācībās.
Līdzīgi kā visa tulkošanas industrija, arī “Native Localization” piedzīvo būtiskas pārmaiņas. To darbu un vērtību, kura Klientiem tika sniegta vēl tikai pirms gada vai diviem, strauji pārņem mākslīgā intelekta risinājumi. Tulkošanas industrijai, arī “Native Localization” ir izaicinājums atrast jaunu Klienta vērtību, būvēt jaunu iekšējo struktūru un attīstīt jaunas kompetences, kuras Klientiem nodrošinās jaunajai tehnoloģiskajai realitātei atbilstošu pakalpojumu.
Citiem vārdiem – “Native Localization” ļoti praktiski piedzīvo tos izaicinājumus, kurus, mūsuprāt, palīdz risināt Master Training darbnīcu cikls “Stratēģiskā vadīšana”!
Noskaties video, lai arī Tu gūtu ieskatu:
-
Kāpēc organizācijas pārmaiņās izmanto mācību atbalstu?
-
Kādas ir Klienta pārdomas, gaidas un arī nedrošības projekta gaitā?
-
Kā mācību projekts attīstās?
-
Kādus ieguvumus darbnīcu ciklā gūs Klients?