top of page
![Veho cover.jpg](https://static.wixstatic.com/media/afa5f2_2f4b395d1e2541ecb61c4900c2b39c92~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_337,al_c,q_80,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/afa5f2_2f4b395d1e2541ecb61c4900c2b39c92~mv2.jpg)
Klientu pieredzes stratēģijas apgūšana
Mācību mērķis
-
Darbinieku iesaiste uzvedības standartu noteikšanā un precizēšanā.
-
Palīdzēt darbiniekiem izprast stanadartus, lai tie spētu tos pielietot darbā.
-
Atgriezeniskās saites saņemšana saskaņā ar standartiem.
Risinājums
Mācības 4 dienas (4 grupas)
Mācības veidotas kā praktiska darbnīca ar darbinieku iesaisti uzvedības standartu definēšanā un izpratnē, diskutējot grupās, praktiski izspēlējot situācijas un sniedzot savstarpēju atgriezenisko saiti.
Mācību process
-
VEHO grupas stratēģijas prezentācija
-
Diskusijas grupās
-
Lomu spēles:
Klients-Pārdevējs-Vērotājs (reālu situāciju izspēles saskaņā ar sagatavotu scenāriju), Vājo un stipro pušu apzināšana.
Mācības vadīja trenere Baiba Apkalna.
bottom of page