top of page
Veho cover.jpg

Klientu pieredzes stratēģijas apgūšana

Mācību mērķis

 

  1. Darbinieku iesaiste uzvedības standartu noteikšanā un precizēšanā.

  2. Palīdzēt darbiniekiem izprast stanadartus, lai tie spētu tos pielietot darbā.

  3. Atgriezeniskās saites saņemšana saskaņā ar standartiem.

 

Risinājums

Mācības 4 dienas (4 grupas)

Mācības veidotas kā praktiska darbnīca ar darbinieku iesaisti uzvedības standartu definēšanā un izpratnē, diskutējot grupās, praktiski izspēlējot situācijas un sniedzot savstarpēju atgriezenisko saiti. 

Mācību process

  • VEHO grupas stratēģijas prezentācija

  • Diskusijas grupās

  • Lomu spēles:

Klients-Pārdevējs-Vērotājs (reālu situāciju izspēles saskaņā ar sagatavotu scenāriju), Vājo un stipro pušu apzināšana.


Mācības vadīja trenere Baiba Apkalna.

bottom of page